Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
31.03.2022 10:16
până la 11.04.2022 10:00
până la 11.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.04.2022 10:00
până la 21.04.2022 10:00
până la 21.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 464 042 MDL
Perioada clarificărilor:
31 mart 2022, 10:16 - 11 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 apr 2022, 10:00 - 21 apr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de schimbare a ascensoarelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2022, 10:16
Data ultimilor modificări
6 apr 2022, 11:39
Achizitii.md ID
21054243
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de schimbare a ascensorului din edificiul administrativ
Buget: 789150.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de schimbare a ascensorului de la Direcția Medicală
Buget: 674892.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
6 apr 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Analizând caietul de sarcini pentru schimbul ascensoarelor constatăm că lipsesc lucrările de reglare-demarare. Potrivit Legii nr.116/2012 fără lucrările menționate ascensoarele date nu pot fi date în exploatare. Solicităm revizuirea caietului de sarcini.
Răspuns (11 apr 2022, 09:47):
Devizul estimativ, caietul de sarcini a fost elaborat conform CPL 01.01-2012 si verificat conform regulamentului in vigoare, depuneti oferta conform caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK