Achiziţie publică
21054220
Lucrări de reparație a blocului alimentar in cadrul Liceului ProSucces str. Așhabad
1
Perioada de actualizare
de la 30.03.2022 16:57
până la 08.04.2022 13:30
până la 08.04.2022 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2022 13:30
până la 13.04.2022 16:00
până la 13.04.2022 16:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
1 330 265,35 MDL
Perioada clarificărilor:
30 mart 2022, 16:57 - 8 apr 2022, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2022, 13:30 - 13 apr 2022, 16:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2022, 16:52
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 16:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 330 265,35 MDL
Achizitii.md ID
21054220
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
15 apr 2022 16:55 - 30 dec 2023 16:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a blocului alimentar in cadrul Liceului ProSucces str. Așhabad
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
"Maistcons Grup" SRL
Preţul ofertei:
831 917,94 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
03.05.22 13:21
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
nota informativă pentru oe.pdf
ID: e10bbf69-5d96-4c90-901f-be69b96aa032
Detalii privind anularea
3.05.22 13:21
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
disponibilitatea de bani.semnat.pdf
disponibilitatea de bani.semnat.pdf
ID: 3357b7c9-2331-4b2d-8208-891efbb75d6d
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 14:39
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
anexa nr 7 si 8 pro.semnat.pdf
anexa nr 7 si 8 pro.semnat.pdf
ID: 9d612dc9-d8c3-41b3-8a73-d321ed78c4c1
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
Propunere financiară
Data încărcării:
13.04.22 13:07
Data deschiderii:
3.05.22 13:10
2
Denumirea participantului:
SRL Anreal Cons
Preţul ofertei:
1 208 577,83 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
certificat 23.04.2022.semnat.pdf
ID: b5829e8b-9768-452e-b877-042758d46804
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:27
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
garantia pro succes.semnat.pdf
garantia pro succes.semnat.pdf
ID: bc9818b7-b2b3-4586-8404-4166aa71004e
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:27
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:27
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Documente de calificare
Data încărcării:
11.04.22 17:28
Data deschiderii:
3.05.22 13:21
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK