Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21054081
1
Perioada de actualizare
de la
29.03.2022 11:35
până la 04.04.2022 10:00
până la 04.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2022 10:00
până la 07.04.2022 10:00
până la 07.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 374 649,61 MDL
Perioada clarificărilor:
29 mart 2022, 11:35 - 4 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2022, 10:00 - 7 apr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparaţia drumului în satul Chioselia Mare, variantă albă (L=218,0 m, b=3,5 m) – de la str. Ştefan cel Mare pînă la str.Budionîi şi din pavaj 60mm (L=308,0 m) de la str.Budionîi – cimitir.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3935, MOLDOVA, Cahul, s.Chioselia Mare, com.Chioselia Mare , r-n Cahul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Sarioglo
Telefonul de contact
029874236
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2022, 11:35
Data ultimilor modificări
29 mart 2022, 14:22
Achizitii.md ID
21054081
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare drum.signed.pdf
anunt_de_participare drum.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 11:35
Data:
29 mart 2022, 14:22
Subiectul întrebării:
prin lege, nu aveți dreptul să solicitați documente iso ca fiind obligatori.
Întrebare:
Autoritatea Contractantă poate solicita certificatele ISO
9001, 14001, 45001, doar să nu fie ca o cerință
obligatorie, dar facultativă.
În conformitate cu principiul recunoaşterii reciproce,
autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta
certificatele echivalente emise de organismele
stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În
cazul în care operatorul economic nu deţine un
certificat de calitate astfel cum este solicitat de
autoritatea contractantă, aceasta din urmă are
obligaţia de a accepta orice alte certificări
prezentate de operatorul economic respectiv, în
măsura în care acestea confirmă asigurarea unui
nivel corespunzător al calităţii.
Răspuns (29 mart 2022, 15:36):
Certificatele ISO au fost solicitate în mod obligatoriu de către comisia de licitaţie.
Data:
29 mart 2022, 15:53
Subiectul întrebării:
comisia de licitaţie.
Întrebare:
comisia de licitatie nu este competenta, consultati cu achiizii publice
Răspuns (30 mart 2022, 12:31):
Mulţumim, pe viitor, comisia pentru achiziţii va lua act de informaţie.
Data:
30 mart 2022, 08:17
Subiectul întrebării:
Certificat de vizita a santierului
Întrebare:
Pina la momentul deschiderii ofertelor cei care doresc sa participe la licitatie sunt anonimi astfel dumneavoastra cind cereti certificatul privind vizita la santier cum credeti incalcati sau nu acest principiu?
Răspuns (30 mart 2022, 12:51):
Pînă la deschiderea ofertelor sumele sunt securizate şi anonime. Vizita la şantier va vaforiza ofertantul la calcularea ofertei.
Data:
30 mart 2022, 08:24
Subiectul întrebării:
5 ani garantie
Întrebare:
La ce lucrari solicitati 5 ani garantie?
Răspuns (30 mart 2022, 12:52):
La toate lucrările, conform caietului de sarcini.
Data:
30 mart 2022, 08:43
Subiectul întrebării:
Perioada de executie
Întrebare:
Care este perioada de executie a lucrarilor si care este graficul de finantare a proiectului dat?
Răspuns (30 mart 2022, 12:55):
Perioada de execuţie este de la data încheierii contractului cu cîştigătorul ofertei pînă la 31.10.2022, perioada de plată este de la terminarea lucrărilor pînă la 30.12.2023, sumele de finanţare vor fi incluse la încheierea contractului.
Data:
30 mart 2022, 14:06
Subiectul întrebării:
raspuns
Întrebare:
Referitor la vizita la santier, cum anume vor fi favorizati cei care vor vizita santierul daca avem clar lucrarile ce sunt necesar de executat?
Răspuns (30 mart 2022, 15:13):
Nimeni nu va fi favorizat, noi ne-am exprimat că cine va vizita obiectul va avea favoare la calcularea ofertei şi anume locul amplasării, unghiul de pantă şi altele.
Data:
30 mart 2022, 14:13
Subiectul întrebării:
raspuns
Întrebare:
Perioada de garantie la drumul din pietris (varianta alba) nicidecum nu poate fi 5 ani, pentru ca dupa 5 ani cit de calitativ nu ar fi fost facut, el trebuie reparat general iar pentru al mentine intr-o stare satisfacatoare el trebuie de scarificat minim 3 ori pe an respectiv 5x3=15 ori, cine plateste greiderul sau unde e specificat intretinerea aceasta in caietul de sarcini? Modificati va rog aceasta cerinta!
Răspuns (30 mart 2022, 15:18):
Perioada de garanţie a drumului nu se va modifica, tot depinde de calitatea lucrărilor, 5 ani este un termen rezonabil.
Data:
30 mart 2022, 14:14
Subiectul întrebării:
resurse financiare
Întrebare:
Specificati va rog care este suma prevazuta pentru anul 2022 si care pentru anul 2023?
Răspuns (30 mart 2022, 15:19):
Sumele pentru anul 2022 şi 2023 vor fi specificate în contractul, care va fi încheiat cu ofertantul cîştigător.
Data:
30 mart 2022, 15:33
Subiectul întrebării:
5 ani termen rezonabil
Întrebare:
cum dumneavoastra ati determinat acesti 5 ani la varianta alba? de ce nu 100 (o suta nu este mai rezonabil)? consultativa cu un drumar (sau cu documentatia normativa) despre termenul de exploatare al drumurilor amenajate cu piatra sparta! multumesc!
Răspuns (30 mart 2022, 16:10):
5 ani este termen rezonabil, în comună sunt drumuri amenajate cu piatră spartă care se exploatează de zeci de ani fără reparaţie.
Data:
30 mart 2022, 21:18
Subiectul întrebării:
Achiziții fraudate
Întrebare:
Deja se face o bază de date unde se fraudează și se fac licitați la comandă pentru SRL Zagurlac, SRL Sudtera și alte SRL din gruparea dată ….Consiliu Concurenții, CNA …?
Răspuns (31 mart 2022, 09:57):
Nu cunoaştem aşa firme. Vă rugăm să fiţi atenţi în exprimaţii, nu noi petrecem achiziţiile, doar am plasat volumul de lucrări şi documentele necesare conform legislaţiei în vigoare.
Data:
4 apr 2022, 09:08
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Dumneavoastra oricum aveti votat un buget anual astfel stiti citi bani aveti alocati pentru anul acesta si citi ramin pentru anul viitor?
Răspuns (4 apr 2022, 09:53):
La întrebări asemănătoare am dat raspunsuri, pe perioada petrecerii licitaţiei nu suntem în drept să divulgăm oarecare cifre, dar numai denumirea şi volumul lucrărilor, conform caietului de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK