1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2022 10:24
până la 06.04.2022 17:13
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2022 17:13
până la 09.04.2022 17:13
3
Licitaţie
de la 11.04.2022 15:00
până la 11.04.2022 15:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 742 319,08 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2022, 10:24 - 6 apr 2022, 17:13
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2022, 17:13 - 9 apr 2022, 17:13

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

lucrări de reparație a unei porțiuni a străzii centinarului din satul Cojușna, raionul Strășeni, conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Crăciun
Telefonul de contact
023742406
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2022, 10:24
Data ultimilor modificări
4 apr 2022, 17:13
Achizitii.md ID
21054073
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 mart 2022, 11:52
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Concretizati va rog referitor la raportul financiar 2021, anul nu este inchis si raportul nu este format, termenul de prezentare este pina la 31 mai.
Răspuns (29 mart 2022, 12:19):
Buna ziua, în cazul în care nu aveti raportul financiar pregatit pentru anul 2021, îl prezentati pe acel din 2020.
Data:
29 mart 2022, 17:37
Subiectul întrebării:
CAIET
Întrebare:
În conformiatate cu anexa nr. 23 din documentația standart nr. 69 din 7 mai 2021 Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). PS: Este posibil să va conformați cerințelor legale?
Răspuns (30 mart 2022, 11:24):
Buna ziua, a se vedea prevederile pct. 54 alin. 1 lit. b, Documentația standart.
Data:
30 mart 2022, 10:53
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (30 mart 2022, 11:25):
Primăria Cojușna, c.f. 1010601000025 Ministrul Finanțelor-Trezoreria de Stat MD80TRPCDD518410A01549AA
Data:
31 mart 2022, 09:57
Subiectul întrebării:
Raspuns
Întrebare:
Pct.54 alin1 lit b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări. Reesind din clarificarea dvs este clar ca trebuie sa va conforma-ti normelor legale la elaborarea ofertei avem nevoie de formularul de deviz nr.1
Răspuns (31 mart 2022, 10:22):
Buna ziua, a se vedea caietul de sarcibni anexat
Data:
31 mart 2022, 14:30
Subiectul întrebării:
Repetat
Întrebare:
Pct.54 alin1 lit b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări. Reesind din clarificarea dvs este clar ca trebuie sa va conforma-ti normelor legale la elaborarea ofertei avem nevoie de formularul de deviz nr.1
Răspuns (31 mart 2022, 15:32):
Buna ziua, a se vedea caietul de sarcibni anexat
Data:
1 apr 2022, 16:03
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conformați-vă cerintelor legale. Publicați Formularul de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări descifrat este obligatoriu.
Răspuns (4 apr 2022, 13:52):
Buna ziua, a se vedea actele anexate
Data:
4 apr 2022, 14:20
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă sper ca de aceaste data să ajunga la urechile dvs solicitarea noastră legală. Prin ordinul nr.69 din 7.05.2021 a Ministrului finanțelor a fost aprobată documentația standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.Conform punctului 2 din respectivul ordin sunt aprobate și anexele. La pct.23 este Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23); document obligatoriu pentru autoritatea contractantă. Dar conform anunțului de participare publicat de dvs la pct.12 se solicită de la agenții economici prezentarea Anexa 23 OBLIGATORIU. Atunci cum putem noi prezenta obligatoriu actele care sunt obligatorii pentru DVS. Notă din anexa nr.23 ,,Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare),, Cred că de această data am fost suficient de explicit.Vă mulțumim anticipat.
Răspuns (4 apr 2022, 17:01):
Buna ziua, a s3e vedea actele anexate ulterior
Data:
6 apr 2022, 14:20
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Conform anuntului de participare la punctul 18 se solicita ,,Declaratie beneficiar efectiv,, OBLIGATORIU dar conform ordinului ministerului finantelor nr. 145 din 24.11.2020 punctului 2 spune urmatoarele ,,2. În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta Declarația autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,, Modifica-ti anuntul de participare
Răspuns (6 apr 2022, 16:19):
Buna ziua, toate actele solicitate a fi prezentate conform anuntului de participare,.
Data:
6 apr 2022, 16:37
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
În baza căror standarde trebuie sa prezentăm certificate de calitate a instrumentelor utilizate la efectuarea lucrărilor?
Răspuns (6 apr 2022, 16:41):
Buna ziua, conform Legii Achizitiilor Publice si actelor anexate, inclusiv documentatia standart
Data:
6 apr 2022, 16:38
Subiectul întrebării:
Conform anunțului de participare
Întrebare:
Conform legii achizițiilor publice LP 131 sunteți obligați să raspundeți la solicitarea antreprenorilor fără ambiguități, fapt care solicitați acte nerelevante procedurii de achiziții sus menționate (declarație privind beneficiarul efectiv obligatoriu).
Răspuns (6 apr 2022, 16:40):
este o solicitare a autoritatii, rugam sa va conformati
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.