1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 18:14
până la 06.04.2022 17:37
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2022 17:37
până la 14.04.2022 17:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 936 975,47 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 18:14 - 6 apr 2022, 17:37
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2022, 17:37 - 14 apr 2022, 17:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea centralizată a articolelor parafarmaceutice conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2022 (REPETAT 3)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2022, 18:14
Data ultimilor modificări
4 apr 2022, 17:37
Achizitii.md ID
21053967
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.22 18:14
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
25.03.22 18:15
lista de distributie parafarmacie repetat 3.xlsx
Documentele la ofertă
-
31.03.22 13:20
anunt de participare din 04.04.2022.pdf anunt de participare din 04.04.2022.pdf
Documentele la ofertă
-
4.04.22 17:37
caiet de sarcini din 04.04.2022.pdf caiet de sarcini din 04.04.2022.pdf
Documentele la ofertă
-
4.04.22 17:37
caiet de sarcini pentru publicare.docx
Documentele la ofertă
-
4.04.22 17:37
model-contract.doc
Documentele la ofertă
-
4.04.22 17:37
Data:
28 mart 2022, 17:36
Subiectul întrebării:
Lista de distributie
Întrebare:
Va rugam sa anexati lista de distributie.
Răspuns (31 mart 2022, 13:21):
Lista de distribuție a fost atașată. Verificați vă rog.
Data:
31 mart 2022, 19:02
Subiectul întrebării:
Bugetul alocat pentru LOT 1 comparativ cu LOT 3
Întrebare:
Prin ce explicati diferenta semnificativa a bugetului alocat pentru LOT 3 (per bucata - 8,47 MDL) comparativ cu LOT 1 (per bucata - 2,92 MDL), luind in consideratie faptul ca componenta si specificatiile sunt identice, doar ca marime aceste produsuri difera (LOT 3 - 7mx14cm si respectiv LOT 1 - 5mx10cm)? Pentru a nu tergiversa procedura licitatiei publice a acestor produse destinate institutiilor publice de sanatate, care actualmente se afle intro situatie profunda de criza, solicitam respectuos sa reevaluati bugetul alocat pentru LOT 1, valoarea caruia a fost subestimata.
Răspuns (4 apr 2022, 15:26):
Urmare a clarificării depuse de către dvs. menționăm că s-a comis o eroare la stabilirea valorii estimative pentru lotul nr. 2 și 3. Astfel, valoarea estimată pentru loturile menționate s-a corectat, verificați vă rog caietul de sarcini atașat. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
1 apr 2022, 18:52
Subiectul întrebării:
Termenului de livrare
Întrebare:
Solicitam prelungirea termenului de livrare a produselor de la 20 zile (clauze actuale ale contractului) pina la 45 de zile, perioada care ar asigura realizarea obligatinunilor de catre agentul economic. Tinind cont de situatia regionala creata, importarea produselor necesita timp aditional cit si reorientarea catre alte trasee avind in vedere ca principalul port de acces naval din zona este inchis.
Răspuns (4 apr 2022, 15:33):
Ca urmare a clarificării depuse de dvs. menționăm că s-a modificat termenul de livrare, după cum urmează: prima tranșă în termen de până la 30 de zile de la înregistrarea contractului de către CAPCS. Cantitatea rămasă în termen de până la 20 de zile de la comanda beneficiarului pe parcursul anului 2022. În același timp, CAPCS nu poate accepta termenul de livrare până ,,la 45 de zile” având în vedere necesitatea stringentă de articole parafarmaceutice și faptul că este a treia procedură desfășurată.
Data:
4 apr 2022, 16:20
Subiectul întrebării:
Acte încărcate dupa midificare
Întrebare:
Vă rugăm frumos să verificați documentele încărcate. Conținutul lor nu corespunde cu această achiziție.
Răspuns (4 apr 2022, 17:38):
Documentele au fost modificate
Data:
6 apr 2022, 10:39
Subiectul întrebării:
Lot 5
Întrebare:
Tifonul medical cu lățimea de 90 cm, ce lungime se solicita per ambalaj ?
Răspuns (6 apr 2022, 15:21):
În partea ce ține de lungimea tifonul medical per ambalaj menționăm că acesta va fi livrat beneficiarilor în dependentă de solicitările acestora. respectiv, nu se solicită lungimea minimă sau maximă. Oferta financiară se stabilește per m2.
Lot nr. 1 Bandaj (Fase) de tifon, 5m x 10cm, nesterila, densitatea min 32g/m2
Data:
6 apr 2022, 13:57
Subiectul întrebării:
Produse fără marcaj CE
Întrebare:
Bună Ziua, Pentru produsele fără marcaj CE, este necesar ISO 13485 sau ISO 9001?
Răspuns (6 apr 2022, 15:29):
Conform caietului se sarcini este menționat în felul următor: Pentru bunurile fără marcaj CE să fie ambalate și etichetate, cu indicarea denumirii și adresei producătorului, denumirea și codul produsului, numărului lotului, data fabricării lotului, data expirării lotului, țara de origine. Pe ambalajul produsului să fie indicate Pictogramele adecvate de performanţă şi trimiterea la standarde EN, GOST, altele . Mostre - Se vor prezenta 2 buc la solicitarea autorității contractante, ambalate şi etichetate (se acceptă inscripția pe ambalaj în una din limbile de circulație internațională) cu specificare obligatorie a modelului articolului, producătorului și țării de origine pe ambalajul original al mostrei. *Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale să se prezinte - extras din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale avizat cu ştampila umedă. *Pentru dispozitivele medicale neînregistrate în Registrul de Stat se vor prezenta următoarele documente: a)Certificat CE sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul dat. b) Certificat ISO 13485 și/sau ISO 9001 (în dependență de categoria produsului). Astfel, marcajul CE și ISO 13485 sau ISO 9001 sunt două standarde diferite și nu pot fi echivalate.
Data:
6 apr 2022, 16:20
Subiectul întrebării:
Punct 9 din documentația standard
Întrebare:
În cazul in care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta ; 1) Pentru mai multe loturi; Ce se are in vedere? Un operator economic poate depune oferta pentru un singur lot ? sau trebuie sa depună pentru toate 5 loturi. explicați va rog acest punct.
Răspuns (6 apr 2022, 16:41):
Reieșind din faptul că art. 37 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, permite autorității contractante să limiteze numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant sau să precizeze numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant, în caietul de sarcini publicat pentru procedura respectivă, nu sunt astfel de limitări, respectiv, operatorul economic poate depune ofertă pentru un lot/pentru mai multe/ pentru toate loturile. rămâne la discreția operatorului economic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.