Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 56 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 15:58 - 4 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2022, 12:00 - 15 apr 2022, 12:00
Începutul licitației: 18 apr 2022, 15:19

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul administrării și configurării echipamentului supravegherii video.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați din cadrul CNAS în domeniul tehnologiilor informaționale
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
6 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
56 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
560 MDL
Achizitii.md ID
21053951
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
18 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 15 Administrarea și configurarea echipamentului supravegherii video CPV: 80400000-8 - Servicii de educare a adulţilor şi alte servicii de învăţământ
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
DUAE format Word
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări