Achiziţie publică
21053951
Lotul 9 Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 15:58
până la 04.04.2022 12:00
până la 04.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2022 12:00
până la 15.04.2022 12:00
până la 15.04.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 18.04.2022 13:28
până la 18.04.2022 13:42
până la 18.04.2022 13:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
196 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2022, 15:58 - 4 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2022, 12:00 - 15 apr 2022, 12:00
Începutul licitației:
18 apr 2022, 13:28
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft office: Word, excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Microsoft Excel.
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Microsoft Word.
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Power Point.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
201 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 3 grupe (82 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (119 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft office: Word, excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Microsoft Excel.
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Microsoft Word.
- Dezvoltarea abilităţilor de lucru cu Power Point.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
201 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 3 grupe (82 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (119 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
196 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 960 MDL
Achizitii.md ID
21053951
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
18 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 9 Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
CPV: 80400000-8 - Servicii de educare a adulţilor şi alte servicii de învăţământ
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DIGIWELL
Preţul ofertei:
125 000 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
valabilitatea ofertei_anexa 8.semnat.pdf
valabilitatea ofertei_anexa 8.semnat.pdf
ID: 33aad091-d6f1-4add-a197-eb22210baa46
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
2022-03-25 13_56-1648216587-duae instruire personalului 2022 modificat.semnat.pdf
2022-03-25 13_56-1648216587-duae instruire personalului 2022 modificat.semnat.pdf
ID: 553adf7e-c2f3-4f34-b561-ee03d1ff405e
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
specificații tehnice și preț_anexa 22.semnat.pdf
specificații tehnice și preț_anexa 22.semnat.pdf
ID: 80816002-72b5-452c-b5af-ece89c2759ff
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
specificații tehnice și preț_anexa 23.semnat.pdf
specificații tehnice și preț_anexa 23.semnat.pdf
ID: a269d144-2935-4a99-bc58-22f2e0b2d71c
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 10:30
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
2
Denumirea participantului:
Asociatia Obsteasca DNT
Preţul ofertei:
127 850 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
cv_chetrari iulian_31.03.2022.semnat.pdf
cv_chetrari iulian_31.03.2022.semnat.pdf
ID: 228356eb-2a6b-4969-8a45-8f702ac4af0d
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:52
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:51
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
photo_2022-04-14_13-14-43.semnat.pdf
photo_2022-04-14_13-14-43.semnat.pdf
ID: 31c36716-c3d0-4c71-aa0b-c70a09681f39
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
curs bazele office.semnat.pdf
curs bazele office.semnat.pdf
ID: 3cd403fc-b7e1-4d47-a679-ff4a8c3b9cf0
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
photo_2021-11-22_17-29-10.semnat.pdf
photo_2021-11-22_17-29-10.semnat.pdf
ID: 4513651d-d22b-4194-b965-1533e2566d3a
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
photo_2022-04-14_13-14-39.semnat.pdf
photo_2022-04-14_13-14-39.semnat.pdf
ID: 624e134c-d3bf-41c8-aa97-94f6eb431dbc
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
microsoft garantie pentru oferta.semnat.pdf
microsoft garantie pentru oferta.semnat.pdf
ID: 7d2dbf74-9083-4840-90a8-78a19f7e2a96
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:53
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
photo_2022-04-14_13-14-32.semnat.pdf
photo_2022-04-14_13-14-32.semnat.pdf
ID: 80e0a41e-b76e-4974-884e-25331077ce30
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:52
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
cc 02 - contul curent generalizat (2).semnat.pdf
cc 02 - contul curent generalizat (2).semnat.pdf
ID: 91b6d6b6-dfba-48f6-a755-63b23eb7ea44
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:53
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:54
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:52
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
dnt company profile ro.semnat.pdf
dnt company profile ro.semnat.pdf
ID: e865bd8b-2bac-412e-a54b-a89f33f95611
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:54
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: f08aed28-e63a-435d-84ea-fafd3ad0e89c
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:54
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:55
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
Documente de depunere
Data încărcării:
15.04.22 09:53
Data deschiderii:
18.04.22 13:42
3
Denumirea participantului:
Proactive Consulting
Preţul ofertei:
189 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK