1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 10:01
până la 06.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2022 09:00
până la 15.04.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 10:01 - 6 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2022, 9:00 - 15 apr 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Nr.8 ; material polivinilclorid, steril, siliconizat, netoxică, cu linia Rg – contrast. Presiunea adminitrată în manjetă pînă la 20 mm H2O
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2022, 9:57
Data ultimilor modificări
1 apr 2022, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21053907
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
16 mai 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 82 Tub traheeostomic cu manjetă nr.8 CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
anunț de participare e.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
Excel consumabile medicale 2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
1.04.22 11:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 1 146 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 2 850 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 6 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări