1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2022 10:01
până la 06.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2022 09:00
până la 15.04.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 30 984 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2022, 10:01 - 6 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2022, 9:00 - 15 apr 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Confectionate din silicon de uz medical transparent sau radioopac.Este stentul clasic și drept pentru afecțiunile traheale. Are o structură tubulară, cu știfturi de ancorare pe suprafața plană pe peretele exterior pentru a preveni migrarea stentului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2022, 9:57
Data ultimilor modificări
1 apr 2022, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
30 984 MDL
Achizitii.md ID
21053907
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
16 mai 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 72 Stent traheal TD-13mm/8cm CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
anunț de participare e.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
25.03.22 10:01
Excel consumabile medicale 2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
1.04.22 11:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 23 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări