Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 29 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 23:13 - 28 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2022, 12:00 - 31 mart 2022, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Maria Cebotari,2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Stratan
Telefonul de contact
079706850
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 23:13
Data ultimilor modificări
31 mart 2022, 12:00
Achizitii.md ID
21053895
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 29000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Rechizite de birou
Data:
25 mart 2022, 13:00
Subiectul întrebării:
achitatea
Întrebare:
in conditii curende, cind bugetul nu achita la timp pentru marfa livrata - sunta datorii din ianuairie - care sunt garantii din partea dvs pentru achitarea la timp ?
Răspuns (25 mart 2022, 16:53):
Metoda şi condiţiile de plată de către Beneficiar vor fi: prin virament în baza facturii fiscale, în termen de 20 zile lucrătoare din momentul transmiterii şi recepţionării acesteia. În ceea ce privește litigiile cauzate de circumstanţe care nu depind de voinţa Părţilor, acestea vor fi soluționate în conformitate cu clauzele contractuale ce urmează a fi negociate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.