1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2022 13:20
până la 30.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.03.2022 09:00
până la 04.04.2022 08:00
3
Licitaţie
05.04.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 401 760 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 13:20 - 30 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2022, 9:00 - 4 apr 2022, 8:00
Începutul licitației: 5 apr 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

297x210 mm, 80 gr/m², unitate de măsură: pachet, fiecare pachet a câte 500 foi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 13:13
Data ultimilor modificări
24 mart 2022, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
401 760 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 017,60 MDL
Achizitii.md ID
21053844
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 mai 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
297x210 mm, 80 gr/m², unitate de măsură: pachet, fiecare pachet a câte 500 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 5022.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.03.22 13:20
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
24.03.22 13:20
duae.semnat (1).pdf duae.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
24.03.22 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 380 416,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări