1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2022 10:53
până la 13.04.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.04.2022 17:00
până la 25.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 159 585 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 10:53 - 13 apr 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 apr 2022, 17:00 - 25 apr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare a rețelei de apeduct D-500 mm din str. Vl. Korolenko, de la strada N. Testemițanu până la Vl. Korolenko 59, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 10:53
Data ultimilor modificări
6 apr 2022, 11:17
Achizitii.md ID
21053814
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini korolenko.doc
Documentele la ofertă
-
24.03.22 10:53
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
24.03.22 10:53
korolenco proiect.pdf korolenco proiect.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.22 15:38
contract.pdf contract.pdf
Documentele la ofertă
-
6.04.22 11:09
ap 35.pdf ap 35.pdf
Documentele la ofertă
-
6.04.22 11:17
Data:
25 mart 2022, 10:18
Subiectul întrebării:
modelul contractului
Întrebare:
2.1. Termenul de executare a lucrărilor: în raza municipiului Chișinău, mobilizarea și demararea lucrărilor cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 24 ore, de la înștiințarea despre necesitatea prestării lucrărilor solicitate. Acasta prevedere dupa parerea noastra e gresita si vine din contracte de servicii, ori pentru demararea lucrarilor este necesara o autorizatie cit si lucrari de pregatire inclusiv achizitia materialelor, sau cineva crede ca avem in stocuri teava cu d. 400 fonta?
Răspuns (25 mart 2022, 14:02):
Bună ziua. Vă mulțumim mult pentru observația făcută. Vor fi operate modificări în modelul de contract după cum urmează: Termenul de executare de maxim 60 zile lucrărtoare; Termenul de mobilizare și demarare a lucrărilor, cât mai curând posibil, dar nu mai mult de 5 zile calendaristice de la data semnării contractului și emiterii ordinului de începere.. Notă: Autorizația despre care vorbiți este în sarcina beneficiarului.
Data:
28 mart 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
Cot din fonta mufă-capăt neted d.400
Întrebare:
Vă rugăm să precizați la câte grade trebuie să fie cotul din fontă
Răspuns (28 mart 2022, 14:08):
2 coturi la 15 grade; 2 coturi la 30 grade și 4 coturi la 45 grade.
Data:
29 mart 2022, 11:48
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz 54 si 58 stipulati buc care?Ori ncarcati f.5
Răspuns (29 mart 2022, 15:37):
Poz. 58 este pentru demontare (citiți atent); poz. 54 prevede în sine elementele liniare prefabricate din beton armat. КЦД-15 : 7 buc; КЦ-15-9: 12 buc; КЦП-1-15-2: 7 buc; КЦО-1: 7 buc; КЦ-7-3: 7 buc; Scară metalică 151,2 kg; Capac de ramă tip Л: 7 buc. Totodată găsiți atașat "Proiectul".
Data:
1 apr 2022, 17:31
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz 3, 7, 9 "Sapatura mecanica cu excavator cu cupa de 0,4 - 0,7 mc" acest tip de excavator are greutatea intre 14 - 20 tone , sunt dotate cu senile din metal , asfaltul si pavajul de pe trotuarul din str. Korolenco va ceda sub greutatea utilajului, mai mult ca atit gardul, stilpii, denivelarile terenului unde urmeaza sa fie construit apeductul, vor crea conditii imposibile pentru efectuarea manevrelor necesare din cauza gabaritelor excavatorului. poz. 19 "Imprastierea pamintului ... buldozer cu senile ... in straturi cu grosimea 21-30 cm" poz. 21 "Nivelarea terenului ... buldozer cu senile" Se propune folosirea buldoexcavatorului cu cupa 0,21 - 0,39 mc dotate cu roti din cauciuc pentru toate lucrarile mai sus mentionate poz. 34 , 35 "Piese din PVC" - nu este stipulat SN ? poz. 42 "Teu din fonta" d-400mm = 6 buc , conform specificatiei din proiect ; teu din fonta cu flansa cu suport pentru hidrant diametru 400x100=1buc , teu din fonta cu flansa diametru 400x200=1buc , 400x150=1buc , 400x100=4buc , deci conform specificatiei sunt 7 buc
Răspuns (5 apr 2022, 14:03):
Vă mulțumim pentru observațiile făcute. Referitor la tipul excavatorului care urmează a efectua săpăturile menționate, vă comunicăm faptul că aceste aspecte vor fi precizate de comun acord (beneficiar și antreprenor) la etapa de executare nemijlocită a lucrărilor. Pentru piesele din PVC este aplicabil SN4 (vezi proiectul de execuție Specificația utilajelor și a materialelor) Referitor la întrebarea privind cantitatea de doar 6 buc, vă comunicăm că resursa „Teu din fontă cu flanșe și suport pentru hidrant D400x100 mm” a fost introdusă ca material suplimentar în poz. 41. pentru evitarea oricăror neclarități în acest sens, la documentația de atribuire găsiți anexat fișierul „poz. 41 și poz. 42 desfășurate”. Vă mulțumim.
Data:
6 apr 2022, 08:56
Subiectul întrebării:
modelul contractului
Întrebare:
4.1.4. Să fie dotat minimum cu trei echipe de specialiști/muncitori, acestea fiind dotate cu instrumente, utilaje, mașini și mecanisme și automobile, etc, în vederea prestării serviciului solicitat, instantaneu în trei cartiere diferite al municipiului Chișinău, în vederea prestării lucrărilor solicitate; 4.1.11. Adresele transmise în ordinea stabilită de către Beneficiar ( ex: prin telefon , e-mail, alte) trebuie să fie recepționate în termen de 24 ore de la data și ora adresării. Refuzul recepționării adresării poate avea loc doar în perioada anului când activitatea uzinelor producătoare de asfalt este sistată și atunci când calitatea lucrărilor de pregătire a săpăturii nu corespunde cerințelor Regulamentului. Termenul de mobilizare pentru execuția fiecărui obiectiv în parte nu va depăși 24 ore. În cazul necesității restabilirii asfaltului deteriorat pe partea carosabilă a străzilor cu trafic intens al circulației rutiere, lucrările vor fi executate în maximum de până la 24 ore. Ș.M.D. D-stre solicitați ca Operatorul economic să prezinte în cadrul licitație ”DECLARAŢIE DE ACCEPTARE A CONDIŢIILOR CONTRACTUALE”, cum putem prezenta o astfel de declarație, dacă nu cunoaștem clauzele exacte a contractului de executarea Lucrărilor. În urma celor expuse solicităm ca în sistem să fie încărcat contractul cu privire la efectuarea lucrărilor, și nu de prestare de servicii. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (6 apr 2022, 11:11):
Mulțumim pentru observație. Textul contractului a fost ajustat. Vă mulțumim.
Data:
6 apr 2022, 13:21
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
1. Testarea hidraulică nu o vedem inclusă, or este stipulată undeva? 2. Dupa tabela parametrilor caminelor de apa este mentionat ca marca lor este B-3. Unde vedem pct. aparte referitor la hidro-izolarea lor? or o includem în prețul la elementele din beton armat? 3. Asamblarea conductei d400mm în tuburile de protecție d630mm, in care pct. a caietului de sarcini este stipulat?
Răspuns (7 apr 2022, 16:25):
1.Testarea hidraulică lipsește în lista cu cantitățile de lucrări, deoarece nu a fost prevăzută în proiectul de execuție. 2. Hidroizolarea elementelor din beton armat urmează a fi inclusă de către ofertanți în prețul unitar al elementelor circulare din beton armat. 3. Asamblarea despre care vorbiți nu a fost iclusă în lista cu cantitățile de lucrări, totuși, acest fapt nu exonerează viitorul antreprenor de respectarea prevederilor proiectului de execuție (planșa nr. 10).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.