1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2022 10:03
până la 08.04.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2022 11:00
până la 13.04.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 14 395 067,26 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2022, 10:03 - 8 apr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2022, 11:00 - 13 apr 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Obiect aprobat de CNCDRL pentru implementarea proiectului „Valorificarea potențialului turistic al regiunii de centru a Republicii. Moldova (Raioanele Străşeni, Călăraşi, Nisporeni şi Ungheni”.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37369193474
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2022, 10:03
Data ultimilor modificări
6 apr 2022, 10:18
Achizitii.md ID
21053799
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf 9.3. documentatia standart drum călărași.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- aprobată prin Ordinul MF nr.69 din “07” mai 2021
24.03.22 12:35
9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf 9.1. anunt de participare drum călărași.semnat.pdf
tenderNotice
- Anexa nr. 2 la Documentația standard aprobată prin Ordinul MF nr.69 din “07” mai 2021
24.03.22 12:35
9.2. duae drum călărași.semnat.pdf 9.2. duae drum călărași.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020
24.03.22 12:35
Data:
24 mart 2022, 10:33
Subiectul întrebării:
Documentatia incarcata
Întrebare:
Verificati va rog toate documentele incarcate pe platforma.
Răspuns (24 mart 2022, 12:36):
Mulțumesc. Documentele au fost substituite cu cele necesare!
Data:
31 mart 2022, 11:03
Subiectul întrebării:
Restituirea garanției de bună execuție a contractului
Întrebare:
Modelul contractului de antrepriză din documentația standart prevede: Art. 3.6. Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora. Art. 4.11. Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanţia de bună execuţie Antreprenorului după semnarea procesului-verbal de recepţie finală/ procesului-verbal la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora. Potrivit p.155 din HG Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări: Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor. Considerăm că în proiectul contractului de antrepriză la p. 4.11 urmează a fi întroduse modificări, prin care se va stabili că returnarea garanției de bună execuție are loc în condițiile dictate de actele normative în vigoare și în corespundere cu p.155 din HG Nr. 638 /2020 (în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor). Solicităm un răspuns privind cele invocate în context.
Răspuns (31 mart 2022, 11:49):
Anexa nr.25 la Documentația standard nr.69 din 07 mai 2021 prevede contractul de antrepriză care la p.4.1., referitor la modalitatea restituirii garanției de bună execuție sunt prevăzute două metode, inclusiv cea invocată de Dvs.. Nu considerăm un impediment că la desemnarea câștigătorului, ulterior la negocierea semnării contractului să ajungem la un consens comun referitor la aceasta cerință - după semnarea procesului-verbal la terminarea lucrărilor.
Data:
5 apr 2022, 16:33
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
Buna ziua, Puteti sa extindeti termenul de depunere a ofertelor va rog? Va multumim
Răspuns (6 apr 2022, 10:18):
Procedura a fost prelungită până la data de 13.04.2022
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.