1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2022 16:11
până la 29.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2022 12:00
până la 01.04.2022 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 204 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2022, 16:11 - 29 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2022, 12:00 - 1 apr 2022, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consumabile și piese pentru imprimante - Repetat

Fara licitatie electronica. Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2022, 16:11
Data ultimilor modificări
23 mart 2022, 16:11
Achizitii.md ID
21053790
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.1.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.22 16:11
declaratie operator economic.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.22 16:11
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.22 16:11
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
23.03.22 16:11
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.