Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
23.03.2022 15:10
până la 04.04.2022 10:00
până la 04.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.04.2022 10:00
până la 13.04.2022 10:00
până la 13.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 515 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 mart 2022, 15:10 - 4 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 apr 2022, 10:00 - 13 apr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de pregătire a terenului: defrișare manuală a suprafețelor împădurite cu tufișuri și arbuști, săpături mecanice cu excavatorul, nivelarea suprafeței terenului; lucrări de reparație, sacrificarea usoară a împetruirii, inclusiv reprofilarea, amenajarea fundației și îmbracamintei rutiere a drumurilor, amenajarea stratului de egalizare din beton asfaltic cu agregate mărunte, îmbrăcăminte de beton asfaltic cu agregate marunte pe o suprafata de 6 000 m2 cu grosimea de 4 cm
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2022, 15:10
Data ultimilor modificări
26 mart 2022, 8:21
Achizitii.md ID
21053771
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L242 Ciuluc-Hiliuți Rautelul Nou
Buget: 2515000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini/borderou de lucrari
23.03.22 15:10
anunt de participare_drum hiliuti.pdf
anunt de participare_drum hiliuti.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.03.22 15:10
documentatia standart lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari
23.03.22 15:10
model_declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
23.03.22 15:10
Data:
26 mart 2022, 08:21
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (26 mart 2022, 09:38):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK