Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2022, 13:25 - 4 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2022, 10:00 - 29 apr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Verificarea și asigurarea unei funcționări optime a Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială”. Modificarea în procesul de lucru al sistemului pentru corectarea problemelor detectate (neconformități, erorilor de funcționare) cu un impact minim asupra activității operaționale. Serviciile vor asigura suportul tuturor modulelor sistemului supuse mentenanței și presupun activitățile de management, logistică și servicii de îndreptare a erorilor.
Serviciile aferente mentenanței corective sunt orientate spre restabilirea funcționalității sistemului informatic, în caz de incident, în timp optim și cu un impact asupra activității operaționale. Conform Anexei nr.1 din caietul de sarcini anexat la procedură.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereanu Diana
Telefonul de contact
+373 268 809
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2022, 13:15
Data ultimilor modificări
17 mai 2022, 11:34
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21053761
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Durata contractului
16 mai 2022 13:20 - 31 dec 2022 13:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Servicii de mentenanță preventivă și corectivă Sistemului Informațional Automatizat „Asistență Socială” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii.semnat.pdf ds_bunuri_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
23.03.22 13:25
anunt_de_participare_26_10_2021.docx
tenderNotice
anunt de participare
23.03.22 13:25
duae_ro_0.doc
Criterii de evaluare
duae
23.03.22 13:25
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
23.03.22 13:25
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
23.03.22 13:25
caiet de sarcini siaas_2022_new_.semnat.pdf caiet de sarcini siaas_2022_new_.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
caiet de sarcini
23.03.22 13:25
816 10.02.2022_coordonare age.pdf 816 10.02.2022_coordonare age.pdf
Clarificări pentru participanți
coordonare AGE
24.03.22 15:08
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări