1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2022 11:32
până la 04.04.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.04.2022 11:00
până la 13.04.2022 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 357 965 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2022, 11:32 - 4 apr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 apr 2022, 11:00 - 13 apr 2022, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie str. Trandafirilor
din or. Stefan Voda

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2022, 11:25
Data ultimilor modificări
26 mart 2022, 8:26
Valoarea estimată (fără TVA)
3 357 965 MDL
Achizitii.md ID
21053744
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
2 mai 2022 11:56 - 23 iun 2022 11:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie str. Trandafirilor din or. Stefan Voda CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae
23.03.22 11:32
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-documentația standard
23.03.22 11:32
anunț str.trandafirilor.semnat.pdf anunț str.trandafirilor.semnat.pdf
tenderNotice
-invitație de participare
23.03.22 11:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 3 272 310,52 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Group One SRL

Preţul ofertei: 3 355 141,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 3 455 672,17 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Preţul ofertei: 3 741 025,36 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări