1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2022 11:26
până la 02.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.04.2022 12:00
până la 08.04.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 433 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2022, 11:26 - 2 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 apr 2022, 12:00 - 8 apr 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei nr.1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859466
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2022, 11:18
Data ultimilor modificări
23 mart 2022, 11:26
Valoarea estimată (fără TVA)
433 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21053740
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
10 apr 2022 11:25 - 31 dec 2022 11:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA RCA Data CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
-Declarație
23.03.22 11:26
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
23.03.22 11:26
1. caiet de sarcini.signed.pdf 1. caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.03.22 11:26
documentația standart servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Doc standart
23.03.22 11:26
3. duae.signed.pdf 3. duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
23.03.22 11:26
2 anunt de participare.signed.pdf 2 anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
-Invitație de participare
23.03.22 11:26
anexa nr.2 - model formular.docx
Documentele la ofertă
-Model
23.03.22 11:26
anexa nr.1 - termeni de referință rca data.docx
Specificaţie tehnică
-Specificații tehnice
23.03.22 11:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 433 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a examinării ofertei depuse, grupul de lucru pentru achiziții, în baza deciziei de atribuire nr. 48 din 11.04.2022, a decis de a încheia contractul de achiziție a serviciilor menționate pe o perioadă de 9 luni.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări