1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2022 09:26
până la 01.04.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2022 09:00
până la 27.04.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 703 583,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mart 2022, 9:26 - 1 apr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2022, 9:00 - 27 apr 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Scurtă de iarnă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Bodarev
Telefonul de contact
022-78-51-60
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2022, 9:11
Data ultimilor modificări
24 mart 2022, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
703 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21053645
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
30 mai 2022 09:16 - 31 dec 2022 09:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scurtă de iarnă CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (9).docx
Documentele la ofertă
-
22.03.22 09:26
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
22.03.22 09:26
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.22 09:26
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
22.03.22 09:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS Russca

Preţul ofertei: 669 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 708 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Scurtă de iarnă
Data:
24 mart 2022, 10:29
Subiectul întrebării:
Echipament de vara și iarna
Întrebare:
Bună ziua. Unde găsim termenii de livrare a echipamentului din momente înregistrării contractului.Mc
Răspuns (24 mart 2022, 10:33):
Bună ziua. Termenul de livrare a uniformei pentru angajații Inspectoratului General pentru Situații de Urgență este stipulat în caietul de sarcini.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări