1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2022 13:28
până la 01.04.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2022 10:00
până la 06.04.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 170 600 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2022, 13:28 - 1 apr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2022, 10:00 - 6 apr 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Inventarierea stării tehnice a lucrărilor de artă pentru căi de comunicații din mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasiuc Svetlana
Telefonul de contact
069959794
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2022, 13:05
Data ultimilor modificări
24 mart 2022, 13:50
Valoarea estimată (fără TVA)
6 170 600 MDL
Achizitii.md ID
21053595
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
18 apr 2022 13:27 - 15 dec 2022 13:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Studiu inventariere periodica CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_inspectare_poduri.doc
Documentele la ofertă
-
21.03.22 13:28
anunt de participare inspectare poduri v2.semnat.pdf anunt de participare inspectare poduri v2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.03.22 13:01
ds_servicii_inspectare_poduri - v2.docx
Documentele la ofertă
-
22.03.22 13:01
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 6 169 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia GLAP din 18.05.2022
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări