Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 43 200 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2022, 10:43 - 26 mart 2022, 15:45
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2022, 15:45 - 29 mart 2022, 16:45
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou necesre pentru activitatea
Centrului Naţional de Transfuzie a Sângelui pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2022, 8:33
Data ultimilor modificări
29 mart 2022, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
43 200 MDL
Achizitii.md ID
21053555
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
30 mart 2022 10:41 - 31 dec 2022 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa 22,23,8.docx
Documentele la ofertă
Anexa 22,23,8
21.03.22 10:43
raspuns clarificare 1.pdf raspuns clarificare 1.pdf
Documentele la ofertă
Răspuns clarificare 1
24.03.22 15:31
răspuns clarificări 2.pdf răspuns clarificări 2.pdf
Documentele la ofertă
-Răspuns clarificări 2
24.03.22 15:49
raspuns 3.pdf raspuns 3.pdf
Documentele la ofertă
-Raspun 3
25.03.22 15:45
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
23 mart 2022, 07:41
Subiectul întrebării:
achitatarea
Întrebare:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Răspuns (23 mart 2022, 12:01):
Centrul Național de Transfuzie vă comunică că, în urma încheierii unui viitor contract, conform anunțului de participare, achitarea plăților pentru bunurile livrate de furnizor și recepționate de către Cumpărător vor fi efectuate în baza facturii fiscale prezentate de către furnizor, în termen de 20 zile bancare din data recepționării și acceptării acesteia de către cumpărător.
Rechizite de birou
Data:
23 mart 2022, 14:12
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
Dvs nu ati raspuns la intrebare, termenul de achitarea este stipulat in contract, doar trrezoria nu respecta termenul, in conditii curente care sunt garantii pentru achitare la termen ?
Răspuns (24 mart 2022, 15:51):
Cu referire la întrebarea Dvs, Centrul Național de Transfuzie a Sângelui, ca și în răspunsul nr. 01-18/289 din 23.03.2022 comunică faptul că, în urma încheierii unui viitor contract, va respecta toate obligațiile contractuale, inclusiv să asigure achitarea bunurilor livrate, respectând modalităţile şi termenele indicate în contract. Totodată, ținem să informăm că Trezoreria de Stat nu face parte din procedura de atribuirea a contractului de achiziţie publică de valoare mică privind achiziționarea rechizitelor de birou.
Rechizite de birou
Data:
25 mart 2022, 13:06
Subiectul întrebării:
achitaterea
Întrebare:
conturilie Dvs sunt la trezoria si ei executa achitarea, compania noastra s-a chiochnit cu achitarea pentru marfa livrata - contracte au fost de diverite sume (inregistrate si nu la trezoria) - si nici unul nu a fost transferat si nimeni nu rapsunde la intrebarea cind a fa fie deblocat tranferuri
Răspuns (25 mart 2022, 15:44):
Cu referire la întrebarea Dvs, Centrul Național de Transfuzie a Sângelui, își menține poziția anterioară exprimată prin răspunsurile nr. 01-18/289 din 23.03.2022 și nr. 01-18/299 din 24.03.2022.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări