Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21053541
1
Perioada de actualizare
de la
18.03.2022 18:34
până la 14.04.2022 12:00
până la 14.04.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
14.04.2022 12:00
până la 27.04.2022 11:00
până la 27.04.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 871 827,50 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mart 2022, 18:34 - 14 apr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 apr 2022, 12:00 - 27 apr 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de construcție montaj pentru reparația clădirii Incubatorului de Afaceri Soroca: Termoizolarea fațadelor, reparația încăperilor (hol, casa scării), reparația scării de incendiu, instalarea sistemului de încălzire (cazane pe gaz), amenajarea teritoriului (pavaj, împrejmuire)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2022, 18:34
Data ultimilor modificări
7 apr 2022, 13:59
Achizitii.md ID
21053541
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
adr nord soroca startup-documentatiastandardlucrari(1)(1).doc
Documentele la ofertă
-
18.03.22 18:34
scan0000 (4)caiet editat la 7 aprilie 2022.pdf
scan0000 (4)caiet editat la 7 aprilie 2022.pdf
Istoricul documentului
-
scan0000 (4)caiet editat la 7 aprilie 2022.pdf
scan0000 (4)caiet editat la 7 aprilie 2022.pdf
ID: 1c8d2d58-0e5c-4bce-bf38-b776a61978f9
Documentele la ofertă
-
scan0000(2) editat la 28 martie 2022.pdf
scan0000(2) editat la 28 martie 2022.pdf
ID: 1c8d2d58-0e5c-4bce-bf38-b776a61978f9
Documentele la ofertă
-
scan0000.pdf
scan0000.pdf
ID: 1c8d2d58-0e5c-4bce-bf38-b776a61978f9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
caiet de sarcini editat la 7 aprilie 2022
7.04.22 13:59
Data:
23 mart 2022, 19:54
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. La intocmirea caietului de sarcini, lucrari de termoizolare, nu sunt corect utilizate simbolul de norme a lucrarilor: Cum ar fi deviz locola nr02.02.2022 p.8 IzF12C, p.15 Izf10G, intocmai e si la alte devize in ceea ce priveste termoizolare pe fatade. Astfel e necesar de a fi utilizate simbolurile de norme din IzF55. care contin toate resursele necesare. Modificati caietul de sarcini conform normativelor in vigoare. Multumesc anticipat.
Răspuns (28 mart 2022, 17:56):
la propunerea dumneavoastră anexăm caietul de sarcini modificat.
Data:
28 mart 2022, 14:33
Subiectul întrebării:
Sistema fotovoltaica
Întrebare:
Va rugam sa incarcati caietul de sarcini corespunzator, pentru lucrarile fotovoltaice, cu volume fixe si nu ce seturi! Documentatia de proiect se elaboreaza pina la achizitia lucrarilor si nu in proces sau dupa, cu atit mai mult ca merge vorba de panouri fotovoltaice!
Răspuns (1 apr 2022, 18:53):
Beneficiarul acestui proiect lucrează asupra acestei probleme. Perioada clarificărilor și Perioada de depunere a ofertelor va fi extinsă până când nu va fi primită o soluție de la beneficiar.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK