Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21053535
1
Perioada de actualizare
de la
18.03.2022 17:30
până la 05.04.2022 14:00
până la 05.04.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.04.2022 14:00
până la 08.04.2022 14:00
până la 08.04.2022 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
21 710 391,66 MDL
Perioada clarificărilor:
18 mart 2022, 17:30 - 5 apr 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 apr 2022, 14:00 - 8 apr 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de construcție a Parcului public de odihnă și agrement cu profil sportiv multifuncțional din str. Chișinăului, or. Anenii Noi pentru implementarea proiectului ”Anenii Noi - Hub Național de Turism Sportiv”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2022, 17:30
Data ultimilor modificări
30 mart 2022, 9:01
Achizitii.md ID
21053535
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
4. documentatia standart lucrari de constructie_hub anenii noi.docx
Documentele la ofertă
- DL WORD
18.03.22 17:30
3.1. anunt de participare hub anenii noi.semnat.pdf
3.1. anunt de participare hub anenii noi.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare conform Anexei nr. 2 la Documentația standard nr.69 din “07” mai 2021
18.03.22 17:30
3.3. documentatia standart lucrari de constructie_hub anenii noi.semnat.pdf
3.3. documentatia standart lucrari de constructie_hub anenii noi.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentație de licitație APROBATĂ prin Ordinul nr. 69 din 07 mai 2021
18.03.22 17:30
3.2. duae hub anenii noi.semnat.pdf
3.2. duae hub anenii noi.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020
18.03.22 17:30
Data:
30 mart 2022, 09:01
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Lista de cantitati 2-1-2: In capitolul 2.utilaj. nu se vizualizeaza Dulap 2ШРК.ЩР-24 (conform poz1); poz38- in montare 3 bucati poz39- material- 5bucati. De rectificat cum e corect.
Răspuns (1 apr 2022, 10:04):
Informația este necesară de aplicat conform caietului de sarcini și normativelor in vigoare.
Data:
4 apr 2022, 12:47
Subiectul întrebării:
punctul 5.2
Întrebare:
Trebuie de prezentat bani lichizi in cont 3 900 000 sau putem prezenta și certificat de acces la linie de cred ?
Răspuns (4 apr 2022, 13:18):
Puteți prezenta și certificat de acces la linie de credit.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK