1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2022 16:47
până la 15.04.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2022 15:00
până la 18.04.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 833 333 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2022, 16:47 - 15 apr 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2022, 15:00 - 18 apr 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de suport și întreținere tehnică a SIA GEAP (Sistemul Informațional Automatizat de Gestionare și Eliberare a Actelor Permisive)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2022, 16:33
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 16:47
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333 MDL
Achizitii.md ID
21053464
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Ștefan cel Mare și Sfînt 134
Durata contractului
20 apr 2022 16:41 - 30 dec 2023 16:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectiva si preventiva a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța adaptivă a Sistemului informațional de gestionare și eliberare a actelor permisive CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 930.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
anunțul de participare (1).semnat.pdf anunțul de participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
17.03.22 16:47
declaratie_ro.semnat.pdf declaratie_ro.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-declarație
17.03.22 16:47
duae sia geap.semnat.pdf duae sia geap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
17.03.22 16:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alfasoft

Preţul ofertei: 833 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări