Achiziţie publică
21053413
Plicuri personalizate cu imprimarea logoului AGEPI
1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2022 11:30
până la 18.03.2022 12:00
până la 18.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.03.2022 12:00
până la 22.03.2022 12:00
până la 22.03.2022 12:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
25 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mart 2022, 11:30 - 18 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 mart 2022, 12:00 - 22 mart 2022, 12:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Plicuri personalizate cu imprimarea logoului AGEPI
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2022, 11:26
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21053413
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
25 mart 2022 11:29 - 30 dec 2022 11:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri personalizate cu imprimarea logoului AGEPI
CPV: 30199200-2 - Plicuri, cărţi poştale şi cărţi poştale neilustrate
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
17.03.2022_anunt_de_participare_plicuri.signed.pdf
17.03.2022_anunt_de_participare_plicuri.signed.pdf
tenderNotice
-
17.03.22 11:30
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Poșta Moldovei
Preţul ofertei:
15 150 MDL
Statut:
Învingător
Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, cu deschiderea ofertelor la 22.03.2022, ora 12:00.
Stimați operatori economici!
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022.
Până la termenul limită – data 22.03.2022, ora 12:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici:
1) ÎS ”Poșta Moldovei” cu propunerea financiară 15150,00 lei fără TVA;
2) ”GVP Moldova” S.R.L. cu propunerea financiară 18550,00 lei fără TVA (conform ofertei), suma rectificată 22650,00 lei fără TVA;
3) ”REXART” S.R.L. cu propunerea financiară 23000,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
1) Oferta prezentată de operatorul economic ÎS ”Poșta Moldovei” corespunde tuturor cerințelor de calificare și criteriului de evaluare expus în pct. 23 din Anunțul de participare, toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA).
2) Oferta prezentată de operatorul economic ”GVP Moldova” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În specificațiile de preț este comisă o eroare aritmetică: a fost omisă în calcul suma pentru poziția 3. Astfel, incluzând în calcul poziția 3, valoarea achiziției se majorează de la 18550,00 lei (indicată în ofertă) la 22650,00 lei fără TVA.
3) Oferta prezentată de operatorul economic ”REXART” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării și comparării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ÎS ”Poșta Moldovei”, cu propunerea financiară în sumă totală de 15150,00 lei fără TVA/18180,00 lei cu TVA.
28.03.22 11:51
Motivul: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, cu deschiderea ofertelor la 22.03.2022, ora 12:00.
Stimați operatori economici!
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022.
Până la termenul limită – data 22.03.2022, ora 12:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici:
1) ÎS ”Poșta Moldovei” cu propunerea financiară 15150,00 lei fără TVA;
2) ”GVP Moldova” S.R.L. cu propunerea financiară 18550,00 lei fără TVA (conform ofertei), suma rectificată 22650,00 lei fără TVA;
3) ”REXART” S.R.L. cu propunerea financiară 23000,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
1) Oferta prezentată de operatorul economic ÎS ”Poșta Moldovei” corespunde tuturor cerințelor de calificare și criteriului de evaluare expus în pct. 23 din Anunțul de participare, toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA).
2) Oferta prezentată de operatorul economic ”GVP Moldova” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În specificațiile de preț este comisă o eroare aritmetică: a fost omisă în calcul suma pentru poziția 3. Astfel, incluzând în calcul poziția 3, valoarea achiziției se majorează de la 18550,00 lei (indicată în ofertă) la 22650,00 lei fără TVA.
3) Oferta prezentată de operatorul economic ”REXART” S.R.L. se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (25000,00 lei fără TVA), corespunde cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării și comparării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Plicurilor personalizate cu imprimarea logoului AGEPI, Cod CPV 30199200-2, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1647509198540 din 17.03.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ÎS ”Poșta Moldovei”, cu propunerea financiară în sumă totală de 15150,00 lei fără TVA/18180,00 lei cu TVA.
Documentele de calificare
scrisoare_instiintare_atribuirea contr_plicuri personaliz_28.03.2022.signed.pdf
scrisoare_instiintare_atribuirea contr_plicuri personaliz_28.03.2022.signed.pdf
ID: 177d09c3-08ca-4673-befc-661ca272a2f8
Oferta câștigătoare
28.03.22 11:51
decizia_ atribuire _nr. 3 _25.03.2022_plicuri personalizate.pdf
decizia_ atribuire _nr. 3 _25.03.2022_plicuri personalizate.pdf
ID: c2a7481d-157b-4621-8271-0c9dc8581a88
Anunț de atribuire
28.03.22 11:51
Documentele depuse cu oferta
f 4.1 specificatia tehnica 2022.signed.pdf
f 4.1 specificatia tehnica 2022.signed.pdf
ID: 67362b2c-778f-4af9-84c2-698ddd0424ac
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.22 11:37
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
f 3.1 formularul ofertei 2022.signed.pdf
f 3.1 formularul ofertei 2022.signed.pdf
ID: c8eab9bd-85fa-4e19-a6f9-5c4e093763b0
Documente de depunere
Data încărcării:
22.03.22 11:37
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
f 4.2 specificatia de pret 2022.signed.pdf
f 4.2 specificatia de pret 2022.signed.pdf
ID: 28cb4bd9-31d5-4cd2-9acf-47d10ece9dff
Propunere financiară
Data încărcării:
22.03.22 11:37
Data deschiderii:
22.03.22 12:54
extras posta molodvei 14.2.2022.signed.pdf
extras posta molodvei 14.2.2022.signed.pdf
ID: 3261a0ac-a76a-47b1-8b00-007d41324611
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.22 11:37
Data deschiderii:
22.03.22 12:54
certificat detinere cont bancar.signed.pdf
certificat detinere cont bancar.signed.pdf
ID: 4e1fe6ab-51b6-426a-b544-1b2a1bf935f6
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.22 11:36
Data deschiderii:
22.03.22 12:54
certificat lipsa datorii.signed.pdf
certificat lipsa datorii.signed.pdf
ID: 69b786b7-7558-48f0-8dd7-36f93aa22145
Documente de calificare
Data încărcării:
22.03.22 11:37
Data deschiderii:
22.03.22 12:54
2
Denumirea participantului:
GVP MOLDOVA
Preţul ofertei:
18 550 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
28.03.22 11:50
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
decizia_ atribuire _nr. 3 _25.03.2022_plicuri personalizate.pdf
ID: 241036e7-63b0-4d49-876b-e97f4480fc86
Raport de evaluare
28.03.22 11:50
scrisoare_instiintare_atribuirea contr_plicuri personaliz_28.03.2022.signed.pdf
ID: 4bcc2bc4-589b-4221-874b-10e8476fadc8
Detalii privind anularea
28.03.22 11:50
Documentele depuse cu oferta
decizie de inregistrare.semnat.pdf
decizie de inregistrare.semnat.pdf
ID: 0272266b-9266-4a49-85d0-3ffc7182c7dd
Documente de calificare
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 2f45865d-52d3-4cd9-bd92-1ce6cf867e50
Documente de calificare
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
specificatii de pret (f4.2) (3).semnat.pdf
specificatii de pret (f4.2) (3).semnat.pdf
ID: 4f2dd00f-5f94-44eb-94a1-77fae2f3b83b
Propunere financiară
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
specificatii tehnice (f4.1) (3).semnat.pdf
specificatii tehnice (f4.1) (3).semnat.pdf
ID: 5f2bc317-58f0-4753-8e44-8eef5a942175
Documente de calificare
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national (2).semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existenta restantelor fata de bugetul public national (2).semnat.pdf
ID: 61aadbad-28ec-4157-81a5-f20149566231
Propunere financiară
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
formularul ofertei (f3.1) (2).semnat.pdf
formularul ofertei (f3.1) (2).semnat.pdf
ID: 6493c45b-5c48-4e93-840c-1e3dc1494039
Propunere financiară
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (1).semnat.pdf
ID: b61622ad-8518-496e-874e-0e8d4f57ebe6
Documente de calificare
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
certificat de atribuire a contului bancar si rechizitele bancare.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar si rechizitele bancare.semnat.pdf
ID: f4f33207-38b0-4142-92a9-b86ca06b33b4
Documente de calificare
Data încărcării:
21.03.22 17:02
Data deschiderii:
22.03.22 12:56
3
Denumirea participantului:
Rexart
Preţul ofertei:
23 000 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
28.03.22 11:49
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
decizia_ atribuire _nr. 3 _25.03.2022_plicuri personalizate.pdf
ID: a0827a1c-0b4a-48ff-b78b-e1b3fc3dc752
Raport de evaluare
28.03.22 11:49
scrisoare_instiintare_atribuirea contr_plicuri personaliz_28.03.2022.signed.pdf
ID: a5f31f0d-1e9e-4b8d-a9f7-7a35fa968a0e
Detalii privind anularea
28.03.22 11:49
Documentele depuse cu oferta
agepi f4.1 plicuri.semnat.pdf
agepi f4.1 plicuri.semnat.pdf
ID: 08ed4dec-53f3-473f-8f5b-86fcf7f62737
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.03.22 11:45
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
certificat lipsa datoriilor.semnat.pdf
certificat lipsa datoriilor.semnat.pdf
ID: 246fc85e-7e89-4f99-8d02-edecb22988e4
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.03.22 11:45
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.03.22 11:45
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
agepi f4.2 plicuri.semnat.pdf
agepi f4.2 plicuri.semnat.pdf
ID: 9374a7b9-121b-48e2-a597-f16550b05b33
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.03.22 11:45
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
agepi formularul ofertei plicuri.semnat.pdf
agepi formularul ofertei plicuri.semnat.pdf
ID: b1890e95-16c0-4821-a7b6-d15146fc8ef7
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
21.03.22 11:45
Data deschiderii:
22.03.22 12:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK