1
Perioada de actualizare
de la 16.03.2022 15:27
până la 21.03.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2022 13:00
până la 25.03.2022 13:00
3
Licitaţie
de la 28.03.2022 15:00
până la 28.03.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 127 140 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mart 2022, 15:27 - 21 mart 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2022, 13:00 - 25 mart 2022, 13:00
Începutul licitației: 28 mart 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea Computer de birou, Echipament și Accesorii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Babcinețchi Diana
Telefonul de contact
060920502
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2022, 15:19
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
127 140 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 271,40 MDL
Achizitii.md ID
21053352
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Durata contractului
1 apr 2022 15:25 - 31 dec 2022 15:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
computer,imprimantă, bloc de sistem, cartuș, UPS CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 13.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_computer de birou,echip.accesorii.docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii_computer de birou,echip.accesorii.docx
16.03.22 15:27
duae computer de birou,echip.accesorii.pdf duae computer de birou,echip.accesorii.pdf
Documentele la ofertă
-duae computer de birou,echip.accesorii.pdf
16.03.22 15:27
DUAE computer de birou,echip.accesorii.doc
Documentele la ofertă
DUAE computer de birou,echip.accesorii.doc
16.03.22 15:27
caiet de sarcini computer de birou,echip.accesorii.pdf caiet de sarcini computer de birou,echip.accesorii.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini computer de birou,echip.accesorii.pdf
16.03.22 15:27
anunț- invitație de participare.semnat.pdf anunț- invitație de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț- invitație de participare.semnat.pdf
16.03.22 15:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 116 902,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru privind achiziționarea computer de birou,echipament și accesorii a desemnat învingător agentul economic BTS PRO SRL fiindcă a îndeplinit toate cerințele solicitate de către instituția noastră.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Evrinet

Preţul ofertei: 127 125,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări