1
Perioada de actualizare
de la 16.03.2022 09:19
până la 30.03.2022 10:43
2
Propunerea ofertelor
de la 30.03.2022 10:43
până la 11.04.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 897 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mart 2022, 9:19 - 30 mart 2022, 10:43
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2022, 10:43 - 11 apr 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

ECHIPAMENT MEDICAL (SCAUNE RULANTE) PENTRU PERSOANE INVALIDE CU DEZABILITĂȚI LOCOMOTORII

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LILIA BUȘTIUC
Telefonul de contact
022/263130
Datele achizitiei
Data publicării
16 mart 2022, 9:19
Data ultimilor modificări
28 mart 2022, 10:43
Achizitii.md ID
21053297
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.03.22 09:19
specificatii.docx
Documentele la ofertă
-
16.03.22 09:19
caiet de sarcini.semnat (1).pdf caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
16.03.22 13:13
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0.semnat.pdf anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.03.22 13:13
Data:
17 mart 2022, 10:24
Subiectul întrebării:
Divizarea listei in pozitii aparte
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam mult sa divizati loturile in pozitii aparte, pentru a oferi agentilor economici posibilitatea de participare si pentru a primi oferte mai avantajoase commercial Dar in asa conditii veti limita alti concurenti sa participe la licitatia data. Nu creați impedimente, încălcând totodată Legea concurenței nr. 183 din 11.04.2012 prevederile art.12 alin (1) lit. b) Multumim anticipat!
Răspuns (18 mart 2022, 10:32):
POZIȚIILE INCLUSE IN OBIECTUL ACHIZITIEI SUNT PRODUSE SIMILARE, CU DIFERENTA DIMENSIUNILOR. INCLUDEREA POZITIILOR ÎN ACELASI CONTRACT PREZINTĂ UN ASPECT MAI AVANTAJOS PENTRU AUTORITATEA CONTRACTANTĂ, DECIT SA ATRIBUIE RESPECTIVELE LOTURI IN MODURI SEPARATE MAI MULTOR OFERTANTI. PRIN INCLUDEREA POZIȚIILOR IN ACELAȘ LOT CU SPECIFICAREA MĂRIMILOR NU ESTE INCĂLCAT PRINCIPIUL CONCURENȚEI. PRODUCĂTORII ECHIPAMENTELOR RESTECTIVE PRODUC GAMA DIVERSA , INCLUSIV ȘI MĂRIMI.
Data:
21 mart 2022, 17:06
Subiectul întrebării:
Oferta
Întrebare:
Care este marja de dimensiuni? At facut copy-paste din specificatiile tehnice de la Tetis. care e sensul sa mai publicati, daca din start se stie cine va castiga...
Răspuns (22 mart 2022, 08:57):
Buna ziua. Conform anunțului de participare marja admisibila a dimensiunilor este +/- 1-2 cm. Caietul de sarcini a fost întocmit drept urmare a solicitărilor Beneficiarilor. Examinînd solicitările și paginile web al producătorilor de scaune rulante, Grupul de lucru a întocmit anuntul de participare.
Data:
24 mart 2022, 20:47
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare a bunurilor
Întrebare:
Va rugam sa prelungiti perioda de livrare (cel putin in termen de 45 zile de la inregistrarea contractului), in 21 de zile poate face livrarea doar acel agent economic, care are produsele in stoc. Va rugam sa nu favorizati nici un operator economic si sa permiteti libera concurenta tuturor!
Răspuns (25 mart 2022, 10:21):
Criteriul privind termenul de livrare a bunurior este înclus urmare a solicitărilor Beneficiarilor. La moment Autoritatea contractantă dispune de stocuri limitate, care urmează a fi suplinite în termeni restrînși. Mai mult ca atît, Instituția cazează persoane refugiate: invalizi, persoane cu dezabilități locomotorii, care au nevoie, urgent, de scaune rulante. Termenul de livrare a bunurilor rămîne neschimbat.
Data:
24 mart 2022, 21:34
Subiectul întrebării:
Declaraţii privind cifra de afaceri
Întrebare:
Declaraţii privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului (prestarea serviciilor similare) într-o perioadă anterioară care vizează activitatea. Cum procedeaza compania, care a aparut recent pe piata si nu detine experienta, pe care o solicitati? Iarasi limitati numarul de agenti economici, care pot participa la licitatie.
Răspuns (25 mart 2022, 09:57):
Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, , autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Întru demonstrarea corespunderii capacității de exercitare a activităţii profesionale , capacității realizării contractului de achiziții publice adjudecat, OE demonstrează îndeplinirea criteriilor referitoare la situaţia economică şi financiară sau privind capacitatea tehnică şi profesională invocînd susţinerea unui terţ
Data:
25 mart 2022, 16:24
Subiectul întrebării:
Lot 2
Întrebare:
In conformitate cu latimile sezuturilor scaunele cu rotile sunt destinate incepind cu copii pina la persoane supraponderate. Tinind cont de decalajul de virsta marja de ±1-2 cm e mult prea mica. Poate totusi incercati sa divizati acest lot pentru fiecare virsta in parte.
Răspuns (28 mart 2022, 09:16):
INCLUDEREA POZITIILOR ÎN ACELASI CONTRACT PREZINTĂ UN ASPECT MAI AVANTAJOS PENTRU AUTORITATEA CONTRACTANTĂ, DECIT SA ATRIBUIE RESPECTIVELE LOTURI IN MODURI SEPARATE MAI MULTOR OFERTANTI. PRIN INCLUDEREA POZIȚIILOR IN ACELAȘ LOT CU SPECIFICAREA MĂRIMILOR NU ESTE INCĂLCAT PRINCIPIUL CONCURENȚEI. PRODUCĂTORII ECHIPAMENTELOR RESTECTIVE PRODUC GAMA DIVERSA , INCLUSIV ȘI MĂRIMI. OPERATORII RESPONSABILI ȘI ABILI DE A-ȘI ONORA OBLIGAȚIUNILE CONTRACTUALE SE CONFORMĂ CERINȚELOR AUTORITATII CONTRACTANTE. MAI DIFICIL ESTE PENTRU OPERATORII ECONOMICI CARE,( DIN EXPERIENȚA NOASTRĂ), NU-ȘI ONOREAZĂ OBLIGAȚIILE CONTRACTUALE DIN MOTIVUL IRESPONSABILITĂȚI ȘI/SAU INAPȚI DE A LIVRA BUNURILE CONFORME ȘI ÎN TERMEN. ULTERIOR, URMEAZĂ REZILIERI DE CONTRACTE, PENALIZĂRI, INSCRIEREA ÎN LISTA DE INTERDICȚIE A OE, ȘI BENEFICIARI FĂRĂ SCUNE .
Data:
25 mart 2022, 17:55
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare a bunurilor
Întrebare:
Va rugam sa prelungiti perioda de livrare (cel putin in termen de 45 zile de la inregistrarea contractului), in 21 de zile poate face livrarea doar acel agent economic,si anume TETIS SRL, care deja are produsele in stoc. Va rugam sa nu favorizati nici un operator economic si sa permiteti libera concurenta tuturor! Deci, licitatia o porniti, coordonind cu TETIS SRL !!! Deja prea tare bate la ochi, nu va pare? Cred ca deja e timpul sa fie sesizat CNA !!!
Răspuns (28 mart 2022, 08:48):
Criteriul privind termenul de livrare a bunurior este înclus urmare a solicitărilor Beneficiarilor. La moment Autoritatea contractantă dispune de stocuri limitate, care urmează a fi suplinite în termeni restrînși. Mai mult ca atît, Instituția cazează persoane refugiate: invalizi, persoane cu dezabilități locomotorii, care au nevoie, urgent, de scaune rulante. Termenul de livrare a bunurilor rămîne neschimbat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.