1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2022 14:12
până la 17.03.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.03.2022 15:00
până la 22.03.2022 15:00
3
Licitaţie
23.03.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 31 916,67 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2022, 14:12 - 17 mart 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mart 2022, 15:00 - 22 mart 2022, 15:00
Începutul licitației: 23 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou pentru anul 2022, conform anunțului de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, satul Goian
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Dima
Telefonul de contact
+37322350838
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 mart 2022, 21:48
Valoarea estimată (fără TVA)
31 916,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
319 MDL
Achizitii.md ID
21053180
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (UATSN), comuna Ciorescu, satul Goian
Durata contractului
1 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru anul 2022 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 66.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
14.03.2022
Specificaţie tehnică
Anunț
14.03.22 14:12
anunt de participare 2022 modificat
Specificaţie tehnică
WORD
14.03.22 21:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 36 335,65 MDL
Statut: Anulat
Motivul: PROCES-VERBAL/DECIZIA nr.19 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii a Penitenciarului nr.10–Goian.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou pentru anul 2022
Data:
14 mart 2022, 19:26
Subiectul întrebării:
anunt in word
Întrebare:
incarcati va rog anunt in word
Răspuns (14 mart 2022, 21:51):
Bună seara, anunțul de participare în format Word a fost încărcat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări