+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2022 09:48
până la 21.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2022 09:00
până la 25.03.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 43 560 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2022, 9:48 - 21 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2022, 9:00 - 25 mart 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

23 FR (55 cm )- 3 buc,cu acoperire bioline , cu durata de utilizare de pana la 30zile, armate, rezistente la rasucire , cu introducator. Solicitate confom necesitatilor reale ale institutiei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2022, 9:24
Data ultimilor modificări
10 mart 2022, 13:06
Valoarea estimată (fără TVA)
43 560 MDL
Achizitii.md ID
21052876
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
18 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Canula venoasa femorala pentru ECMO (HLM) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae.doc
9.03.22 09:48
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare.pdf
9.03.22 09:48
documentatia standard .pdf documentatia standard .pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standard .pdf
9.03.22 09:48
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-duae.pdf
9.03.22 09:48
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
9.03.22 09:48
documentatia standard .docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard
9.03.22 09:48
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
-
10.03.22 13:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 43 560 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conforma
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări