Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2022, 21:50 - 9 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2022, 10:00 - 14 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: 15 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

ATC B05XA03. Forma farmaceutică: Soluție injectabilă. Mod de administrare: i/v+i/m. Unitatea de masură: fiola. La data deschiderii ofertelor medicamentele să fie autorizate în Republica Moldova.
Declarație din partea ofertantului prin care se garantează termenul de valabilitate restant (la momentul livrării) care va constitui nu mai puţin de 60% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de 2 ani şi mai mult şi de 80% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de pînă la 2 ani, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a participantului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Postolachi Irina
Telefonul de contact
+37322238247
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
6 apr 2022, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 200 MDL
Achizitii.md ID
21052816
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Durata contractului
28 mart 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
“Achiziționarea solventului NaCl (0,9%) pentru administrarea vaccinului anti-COVID-19, pentru anul 2022, repetat” CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 100000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE model
Documentele la ofertă
DUAE
4.03.22 21:50
Contract model
Documentele la ofertă
Contract model
4.03.22 21:50
CAIET DE SARCINI.semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
4.03.22 21:50
Cerere de participare_Model
Documentele la ofertă
Cerere de participare model
4.03.22 21:50
Propunerea tehnică
Specificaţie tehnică
Propunerea tehnica
4.03.22 21:50
Propunerea financiară
Specificaţie tehnică
Propunerea financiara
4.03.22 21:50
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Documentele la ofertă
Declarație OE
4.03.22 21:50
Date bancare
Documentele la ofertă
Date bancare
4.03.22 21:50
Anunt de participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
4.03.22 21:50
documentația standard
Documentele la ofertă
Documentația Standard
4.03.22 21:50
Scrisoare de garantie bancara_Model
Documentele la ofertă
Scrisoarea de garanție
4.03.22 21:50
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Documentele la ofertă
declarație OE
4.03.22 21:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Distrimed SRL

Preţul ofertei: 120 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta fost respinsă în temeiul prevederilor art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, din motivul neprezentării „Declarației prin care se garantează termenul de valabilitate restant (la momentul livrării) care va constitui nu mai puţin de 60% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de 2 ani şi mai mult şi de 80% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de pînă la 2 ani emisă în adresa autorității contractactante (IP Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă (OGP AE).”
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări