+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2022 15:46
până la 14.03.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2022 14:00
până la 24.03.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 21 200 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2022, 15:46 - 14 mart 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2022, 14:00 - 24 mart 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Capac pentru vasul de stocare (poziția 21) Compatibil cu K. Storz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2022, 15:40
Data ultimilor modificări
9 mart 2022, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
21 200 MDL
Achizitii.md ID
21052735
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
15 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Capac CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.03.22 15:46
documentația standard
Documentele la ofertă
-
3.03.22 15:46
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
3.03.22 16:32
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 08:36
anunț de participare nou.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.22 08:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 21 168,84 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări