+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2022 15:46
până la 14.03.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2022 14:00
până la 24.03.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 77 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2022, 15:46 - 14 mart 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2022, 14:00 - 24 mart 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Optica 0° 4 mm pentru uretrotom (compatibilă cu pozițiile 9 și 11 R. Wolf)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cebuc
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2022, 15:40
Data ultimilor modificări
9 mart 2022, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
77 000 MDL
Achizitii.md ID
21052735
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
15 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3 Optica 0° CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.03.22 15:46
documentația standard
Documentele la ofertă
-
3.03.22 15:46
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
3.03.22 16:32
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 08:36
anunț de participare nou.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.22 08:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 79 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări