1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2022 14:37
până la 07.03.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 09:30
până la 14.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 247 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2022, 14:37 - 7 mart 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 9:30 - 14 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Reparații capitale generale Şcoala primara nr.95, str. P. Zadnipru, 2/3”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2022, 13:26
Data ultimilor modificări
3 mart 2022, 8:14
Valoarea estimată (fără TVA)
247 500 MDL
Achizitii.md ID
21052559
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
22 mart 2022 14:21 - 30 dec 2022 14:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Reparații capitale generale Şcoala primara nr.95, str. P. Zadnipru, 2/3” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
1.03.22 14:37
duae.doc
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC
1.03.22 14:37
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
1.03.22 14:37
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
1.03.22 14:37
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
1.03.22 14:37
Documentele lotului
2-1-21 scoala 95-f1.doc
-LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI
1.03.22 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 190 559,37 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 211 138,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta a fost desemnată câştigătoare, operatorul economic a respectat cerințele din caietul de sarcini proiect.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări