Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.02.2022 17:03
până la 17.03.2022 09:18
până la 17.03.2022 09:18
2
Propunerea ofertelor
de la
17.03.2022 09:18
până la 21.03.2022 09:18
până la 21.03.2022 09:18
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 096 468,93 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2022, 17:03 - 17 mart 2022, 9:18
Perioada de depunere a ofertelor:
17 mart 2022, 9:18 - 21 mart 2022, 9:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de îmbrăcăminte a trotuarelor din or. Fălești, inclusiv străzile Ștefan Neaga, Alexandru cel Bun, Vasile Alexandri
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2022, 17:03
Data ultimilor modificări
9 mart 2022, 11:37
Achizitii.md ID
21052532
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Ștefan Neaga
Buget: 258715.36 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Alexandru cel Bun
Buget: 389841.27 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lucrări de îmbrăcare a trotuarului str. Vasile Alexandri
Buget: 447912.3 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 21fdebf7-0371-4245-af05-0b043bd54a63
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 21fdebf7-0371-4245-af05-0b043bd54a63
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
1.03.22 11:15
Data:
5 mart 2022, 08:48
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Publicați vă rog Anunțul de participare
Răspuns (9 mart 2022, 11:38):
Publicat
Data:
11 mart 2022, 09:47
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Pandemia, criza energetică, starea de urgență, instabilitatea zilnică a prețurilor la materiale și alimente se răsfrîng grav și asupra activității agenților economici. Indexarea de la 1 aprilie 2022 a venitului lunar minim garantat necesită ca să modificați spre majorare valoarea achiziției.Nu este mai bine să amînați achiziția pînă ce vor fi clarități de ameliorare a situației existente?
Răspuns (11 mart 2022, 12:10):
Daca nu vor fi depuse oferte - achizitia va fi amanată.
Data:
11 mart 2022, 16:39
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Sintem indignati de modalitatea de organizare a procedurii date de achizitii. Conform cerintelor de atribuire a lucrarilor stipulate in caietul de sarcini, dumneazoastra solicitati Garantia Bancara. Garantia Bancara are o valabilitate din data limita de depunere a ofertelor. La moment aveti de trei ori prelungirea termenului limita de depunere. Se creaza inpresia ca ne jucam dea concursul, ori identificati un operator anume. Pentru intocmirea, rectificarea si schimbarea perioadei de valabilitate a garantiei tot este o procedura la care suportam cheltueli. Rugam sa confirmati o data finala, data limita de depunere a ofertelor, pentru a nu duce in eroare pe noi operatorii economici care vrem sa participam la procedura de achizitie data.
Răspuns (15 mart 2022, 09:18):
Termenul limita de depunere a ofertelor - conform SIA RSAP MTender
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK