Achiziţie publică
21052492
Rechizite de birou.
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2022, 11:36 - 2 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mart 2022, 12:00 - 9 mart 2022, 11:00
Începutul licitației:
10 mart 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Rechizite de birou pentru anul 2022, conform anunțului de participare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, satul Goian
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 mart 2022, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
33 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
333 MDL
Achizitii.md ID
21052492
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (UATSN), comuna Ciorescu, satul Goian.
Durata contractului
21 mart 2022 02:00 - 25 apr 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru anul 2022
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 72.0
Unități de măsură: Numar
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou.
Data:
2 mart 2022, 08:43
Subiectul întrebării:
Lot separat pentru plicuri, sau sa efectuarea evaluării pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa creati un lot separat pentru plicuri sau sa efectuati evaluarea pe pozitii /loturi aparte/ permitand astfel tuturor ofertantilor interesati sa participle la achizitia respectiva.
Răspuns (2 mart 2022, 10:53):
Buna ziua, în anunțul de participare , Rechizite de birou”, vor fi operate modificări și ulterior anunțul de participare va fi publucat în două loturi și anume: lot separat privind achiziționarea plicurilor și lot separat privind achiziționarea rechizitelor de birou. PROCES-VERBAL/DECIZIA nr.11 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii a Penitenciarului nr.10–Goian.
procedura de achiziții rechizite de birou pentru anul 2022,
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK