1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2022 17:51
până la 07.03.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 17:00
până la 10.03.2022 17:00
3
Licitaţie
11.03.2022 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 812,36 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2022, 17:51 - 7 mart 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 17:00 - 10 mart 2022, 17:00
Începutul licitației: 11 mart 2022, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a pereului clădirii administrative a primăriei or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Balaban
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2022, 17:00
Data ultimilor modificări
25 febr 2022, 17:51
Valoarea estimată (fără TVA)
50 812,36 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 016,25 MDL
Achizitii.md ID
21052468
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
12 mart 2022 17:47 - 30 dec 2022 17:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a pereului clădirii administrative a primăriei or. Cimișlia CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare reparații exterioare.semnat.pdf anunt_de_participare reparații exterioare.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare semnat electronic
25.02.22 17:51
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-Declarația privind confirmarea beneficiarilor efectivi
25.02.22 17:51
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
25.02.22 17:51
duae_reparații exterioare.semnat.pdf duae_reparații exterioare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE semnat electronic
25.02.22 17:51
duae_reparații exterioare.doc
Documentele la ofertă
-pentru completare de către operatorii economici
25.02.22 17:51
Documentele lotului
caiet de sarcini pereu.semnat.pdf
-Caietul de sarcini semnat electronic
25.02.22 17:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 63 922,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cu documentația de calificare și criteriul de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări