1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2022 16:17
până la 07.03.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 17:00
până la 10.03.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 11.03.2022 14:00
până la 11.03.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 103 519,68 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2022, 16:17 - 7 mart 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 17:00 - 10 mart 2022, 17:00
Începutul licitației: 11 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparații curente în 2 birouri din clădirea administrativă a primăriei or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Balaban
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2022, 16:02
Data ultimilor modificări
25 febr 2022, 16:17
Valoarea estimată (fără TVA)
103 519,68 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 070,39 MDL
Achizitii.md ID
21052461
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
12 mart 2022 16:15 - 30 dec 2022 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații curente în 2 birouri din clădirea administrativă a primăriei or. Cimișlia CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
25.02.22 16:17
duae_reparații interioare.doc
Documentele la ofertă
-DUAE pentru completare de către operatorii economici
25.02.22 16:17
duae_reparații interioare.semnat.pdf duae_reparații interioare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE semnat electronic
25.02.22 16:17
anunt_de_participare reparații interioare.semnat.pdf anunt_de_participare reparații interioare.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare semnat electronic
25.02.22 16:17
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-Declarație pentru confirmarea beneficiarilor efectivi
25.02.22 16:17
Documentele lotului
caiet de sarcini birouri.semnat.pdf
-Caietul de sarcini pentru lotul 1 semnat electronic
25.02.22 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casabella Group

Preţul ofertei: 80 198 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cu documentația de calificare și criteriul de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 113 271,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări