Achiziţie publică
21052446
Carne de bovină (pulpă dezosată, tranșată, deflaxată)
1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2022 15:10
până la 07.03.2022 16:00
până la 07.03.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 16:00
până la 14.03.2022 16:30
până la 14.03.2022 16:30
3
Licitaţie
15.03.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
630 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 febr 2022, 15:10 - 7 mart 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 mart 2022, 16:00 - 14 mart 2022, 16:30
Începutul licitației:
15 mart 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Carne de bovină (pulpă dezosată, tranșată, deflaxată)
Conform cerinţelor:
Legea nr.306/2018 și HG nr.696/2010.
Etichetarea şi marcarea conform:
Legea nr.279/2017, HG nr.435/2010 și HG nr.1406/2008.
Ambalaj: în blocuri pînă la 25 kg., ambalajul să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranţă.
Condiţii tehnice de calitate:
- blocurile congelate trebuie să aibă aspect monolit, suprafața tare;
- culoarea – caracteristică cărnii de vită în stare congelată;
- bucăți de carne tranșate de pe părțile anatomice pulpa carcasei eliberate de țesut conjunctiv și adipos. Cantitatea de țesut conjunctiv și adipos - nu mai mult de 10%;
- carnea trebuie să fie supusă conservării prin folosirea tratamentului frigorific temperatura căreia în profunzimea muşchilor nu mai puțin de
-18˚C.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificatul sanitar veterinar forma 2 sau copia acestuia confirmată prin ștampila umedă a Ofertantului și certificatul de calitate/declarația de conformitate;
- livrarea se va efectua cu transportul (specializat și autorizat pentru transportarea produsului menționat, dotat cu dispozitive de înregistrare a temperaturii) vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău pe parcursul lunilor aprilie – septembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
- La livrare termenul de valabilitate a produsului va fi: minim 6 luni de la data livrării;
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante, vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor:
Legea nr.306/2018 și HG nr.696/2010.
Etichetarea şi marcarea conform:
Legea nr.279/2017, HG nr.435/2010 și HG nr.1406/2008.
Ambalaj: în blocuri pînă la 25 kg., ambalajul să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranţă.
Condiţii tehnice de calitate:
- blocurile congelate trebuie să aibă aspect monolit, suprafața tare;
- culoarea – caracteristică cărnii de vită în stare congelată;
- bucăți de carne tranșate de pe părțile anatomice pulpa carcasei eliberate de țesut conjunctiv și adipos. Cantitatea de țesut conjunctiv și adipos - nu mai mult de 10%;
- carnea trebuie să fie supusă conservării prin folosirea tratamentului frigorific temperatura căreia în profunzimea muşchilor nu mai puțin de
-18˚C.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă certificatul sanitar veterinar forma 2 sau copia acestuia confirmată prin ștampila umedă a Ofertantului și certificatul de calitate/declarația de conformitate;
- livrarea se va efectua cu transportul (specializat și autorizat pentru transportarea produsului menționat, dotat cu dispozitive de înregistrare a temperaturii) vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secției alimentare (comanda va fi înaintată cu cel puțin 7 zile pînă la livrare) în garnizoana Chişinău pe parcursul lunilor aprilie – septembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
- La livrare termenul de valabilitate a produsului va fi: minim 6 luni de la data livrării;
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante, vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2022, 14:58
Data ultimilor modificări
25 febr 2022, 15:10
Valoarea estimată (fără TVA)
630 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 520 MDL
Achizitii.md ID
21052446
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
29 mart 2022 15:07 - 23 dec 2022 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
25.02.22 15:10
Documentatia standard.signed.pdf
Documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
25.02.22 15:10
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL,,IDT din BARDAR
Preţul ofertei:
840 000 MDL
Statut:
Anulat
Oferta este inacceptabilă
21.03.22 16:47
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 543924d0-4828-4ab8-8738-bd2255f74891
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
auotizatia pe transport.semnat.pdf
auotizatia pe transport.semnat.pdf
ID: 7b0dfb57-5d6d-4ed8-9e3d-c471fd20db14
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
contract-nr_md-2019-01-11-000269-1-11_21002406_2_2019-01-11.semnat.pdf
contract-nr_md-2019-01-11-000269-1-11_21002406_2_2019-01-11.semnat.pdf
ID: bb557d3a-4df6-4819-975e-6d96363763df
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
ID: c3c0f5cd-bacc-4ea4-9181-1805f3061bf0
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
specificatie tehnica.semnat.pdf
specificatie tehnica.semnat.pdf
ID: d5f39619-5bec-439a-9833-4b3d0ef55664
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
autorizatia sanitara veterinara de functionare.semnat.pdf
autorizatia sanitara veterinara de functionare.semnat.pdf
ID: e010e6f2-9ee1-4b49-b25d-35c1a63db0ce
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: f54e5a1e-0ac6-4317-a21e-47a7d7769ed3
Documente de calificare
Data încărcării:
12.03.22 10:05
Data deschiderii:
15.03.22 16:06
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK