Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21052431
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
89 180 MDL
Perioada clarificărilor:
25 febr 2022, 14:26 - 1 mart 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
1 mart 2022, 10:30 - 4 mart 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Articole parafarmaceutice conform necesităţilor IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie şi Ortopedie anul 2022.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru a decis mofificarea caietului de sarcini.
Data anulării
7 apr 2022, 12:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2022, 14:26
Data ultimilor modificări
7 apr 2022, 12:51
Achizitii.md ID
21052431
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Bandaj (Fase) de tifon, 5m x 10cm, nesterila, densitatea min 32s./m2
Buget: 8000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Bandaj (Fase) de tifon, 7m x 14cm; sterila, densitatea 32g/m2
Buget: 42000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 3 - Bandaj gipsat, 15cm x 270cm, modelare pini la 3 min
Buget: 7800.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Bandaj gipsat, 20cm x270cm, modelare pini la 3 min
Buget: 2280.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Anulată
Anulată
Lotul nr. 7 - Seringa, cu ac, l0 ml sau l2ml3 compon, ac 22GxI% 0,7x40mm, sterila
Buget: 11520.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 8 - Seringa, cu ac, 20ml sau 24m1,3 compon, ac 20Gxl% 0,9x40mm, sterila,
Buget: 4740.0 MDL
Anulată
Data:
25 febr 2022, 16:13
Subiectul întrebării:
Format redactabil
Întrebare:
Buna ziua! Anexati si formatul redactabil al anuntului de participare. Multumim
Răspuns (28 febr 2022, 08:41):
din pacate nu il am, scrietemi pe posta electronica si va expediez necesarul solicitat de CAPCS, specificatiile sunt luate de acolo
achizitii.imspscto@gmail.com
Data:
28 febr 2022, 16:09
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare/prestare
Întrebare:
Solicităm de a fi extins termenul de livrare a bunurilor, ori prezentarea graficului de livrare pentru loturile licitate în cadrul procedurii de achiziție publice.
Răspuns (1 mart 2022, 08:36):
va informam ca stocuriile din cadrul institutiei la unele produse sunt pe 0, iar o parte din produse va ajunge pe cateva zile
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK