1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2022 15:41
până la 09.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.03.2022 10:00
până la 16.03.2022 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2022, 15:41 - 9 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2022, 10:00 - 16 mart 2022, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reabilitarea trotuarului din str. Calea Ieșilor, nr. 2, 13-67, sectorul Buiucani,
mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2022, 15:41
Data ultimilor modificări
25 febr 2022, 11:38
Achizitii.md ID
21052379
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
24.02.22 15:41
img_0002 caiet de sarcini.pdf img_0002 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
24.02.22 15:41
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-documentația standard
24.02.22 15:41
img_0003secvențe proiect.pdf img_0003secvențe proiect.pdf
Documentele la ofertă
-secvețe de proiect
24.02.22 15:41
img_0001anunț de participare.pdf img_0001anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
24.02.22 15:41
Data:
25 febr 2022, 11:38
Subiectul întrebării:
termen de garantie
Întrebare:
In baza carui principiu a fost stabilita perioada de garantie de 10 ani? La fel luati in considerare ca acestea sunt reparatii!
Răspuns (1 mart 2022, 09:21):
Perioada de garanție se modifică și va fi stabilită pentru termen de 5 ani
Data:
4 mart 2022, 15:55
Subiectul întrebării:
Perioada de garantie a lucrarilor
Întrebare:
Va rugam sa faceti toate modificarile privint termenul exact in documentatia anexata. Inclusiv dorim sa aflam in baza carui principiu dvs. indicati asa termen la lucrari de reabilitare (exemplu: marcajul rutier)?
Răspuns (7 mart 2022, 14:38):
Se modifică pct. 15, subpct. 22 din Anunțul de participare și va avea următorul cuprins :„Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute este de minim 5 ani. În conformitate cu prevederile art. 30 a Legii RM Nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcţii, Executorul lucrărilor răspunde potrivit obligaţiilor ce-i revin pentru viciile ascunse ale lucrărilor, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrărilor, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”
Data:
4 mart 2022, 16:21
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Specificați vă rog dacă se admite prezentarea Anexei nr.9 conform documentației standard sau este principial transferul la conturile dumneavoastră.
Răspuns (7 mart 2022, 14:39):
Se admite prezentarea Anexei nr.9 conform documentației standard
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.