Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 197 726,94 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2022, 12:08 - 28 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 febr 2022, 9:00 - 3 mart 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou

Informația despre anulare
Motivul anulării
admiterea unor erori, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Data anulării
3 mart 2022, 12:40
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2022, 12:08
Data ultimilor modificări
3 mart 2022, 13:09
Achizitii.md ID
21052337
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Rechizite de birou
Buget: 77179.74 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Rechizite de birou
Buget: 111406.4 MDL
Anulată
Rechizite de birou
Data:
24 febr 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
anunt in word
Întrebare:
incarcati va rog anunt in word
Răspuns (24 febr 2022, 15:24):
Expediați solicitarea respectivă la adresa poștală indicată. Vă mulțumim
Rechizite de birou
Data:
24 febr 2022, 15:23
Subiectul întrebării:
Clipsă din plastic color, pentru hârtie 100x100x100mm. Capacitate 500 file
Întrebare:
incarcati va rog imaginea marfii
Răspuns (24 febr 2022, 17:13):
Expediați solicitarea respectivă la adresa poștală indicată. Vă mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.