1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2022 18:04
până la 07.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 09:00
până la 14.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 62 180 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2022, 18:04 - 7 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 9:00 - 14 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația străzilor din or. Chișinău prin utilizarea tratamentelor bituminoase de tip „slurry seal”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasiuc Svetlana
Telefonul de contact
069959794
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2022, 17:53
Data ultimilor modificări
23 febr 2022, 18:25
Valoarea estimată (fără TVA)
62 180 000 MDL
Achizitii.md ID
21052325
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
1 apr 2022 18:00 - 29 dec 2024 18:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatie periodica CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
slurry seal 2022 duae.doc
Documentele la ofertă
-
23.02.22 18:04
documentatia_standard_lucrari slurry seal.doc
Documentele la ofertă
-
23.02.22 18:04
anunt de participare slurry seal.semnat.pdf anunt de participare slurry seal.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.02.22 18:25
Documentele lotului
slurry seal 2022 duae.doc
-
23.02.22 18:04
anunt de participare slurry seal.semnat.pdf
-
23.02.22 18:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 78 746 138,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia Grupului de Lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări