Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 428 494 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2022, 18:04 - 28 febr 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 febr 2022, 15:00 - 3 mart 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Materiale tehnico-sanitare conform Caietului de sarcini

Informația despre anulare
Motivul anulării
Autoritatea contractantă a decis anularea procedurii de în temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬d) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, din considerentul că unicul ofertant nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție cuprinse în documentaţia de atribuire.
Data anulării
22 mart 2022, 10:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2022, 18:04
Data ultimilor modificări
22 mart 2022, 10:23
Achizitii.md ID
21052324
CPV
44410000-7 - Articole pentru baie şi bucătărie
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lavoar
Buget: 8900.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 8 - Vas de WC
Buget: 13900.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Set de accesorii
Buget: 11340.0 MDL
Anulată
Anulată
Lotul nr. 14 - Sifon cu pahar
Buget: 2160.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Lotul nr. 18 - Site pentru duş
Buget: 21000.0 MDL
Anulată
Anulată
Anulată
Achiziţia nu a avut loc
Anulată
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Anulată
Achiziţia nu a avut loc
Anulată
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 75 - Ruletă
Buget: 480.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Anulată
Data:
24 febr 2022, 05:15
Subiectul întrebării:
caet de sarcini
Întrebare:
buna ziua, modificati va rog caetul de sarcini ca sa fie mai putine loturi, va dati seama de chit timp este nevoie de facut ofeerte pentru atitea loturi? o pozitie de 200 lei ati facut lot, noi achitam 25 lei de lot la simpals ce este egal cu 10% din lotu dat
Răspuns (24 febr 2022, 10:20):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la împărțirea pe loturi în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 39 alin. (1) și alin. (2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform cărora autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire, iar în sensul alineatului de mai sus, autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici și mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. Concomitent, conform condițiilor contractuale impuse de S.R.L. SIMPALS, costul serviciilor oferite pentru fiecare lot în parte a cărui valoare depășeșete 5000 lei constituie 25 lei, inclusiv TVA, respectiv, argumentul invocat de Dvs. este nefondat. Mulțumim!
Data:
24 febr 2022, 11:29
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Comasati va rog mai multe pozitii intr-un lot, asa cum este necesar de a pregati foarte multe documente pentru fiecare positie in parte, + ca nu e comod de participat la foarte multe licitatii electronice cu pas de micsorare de 2-5 lei. Nu e comod deloc.
Răspuns (24 febr 2022, 12:01):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la împărțirea pe loturi în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 39 alin. (1) și alin. (2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform cărora autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire, iar în sensul alineatului de mai sus, autoritatea contractantă stabilește obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptând dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici și mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului.
Data:
25 febr 2022, 15:58
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
evaluarea se va face pret /calitate sau cel mai mic pret?
Răspuns (25 febr 2022, 16:01):
Buna ziua! Criteriul aplicat la evaluarea ofertelor va fi cel mai mic preț, în concordanță cu corespunderea cerințelor tehnice solicitate conform Caietului de sarcini. Mulțumim!
Data:
28 febr 2022, 13:17
Subiectul întrebării:
PROPUNEREA OFERTELOR
Întrebare:
Vă rugăm să prelungiți perioada de valabilitate pentru depunerea propunerilor. Trebuie să pregătiți o mulțime de documente.
Răspuns (28 febr 2022, 13:28):
Buna ziua! Autoritatea contractantă la stabilirea termenului de depunere a ofertelor în cadrul procedurii de achiziție a aplicat prevederile art. 57 alin. (6) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată ținem să menționăm, că la depunerea ofertelor, operatorii economici urmează să prezinte doar cinci documente obligatorii, menționate în pct. 16 din Anunțul de participare, restul actelor indicate în pct. 17 al aceluiași document, se prezintă ulterior la solicitarea autorității contractante. Multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.