1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2022 17:47
până la 13.03.2022 12:55
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2022 12:55
până la 03.04.2022 13:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2022, 17:47 - 13 mart 2022, 12:55
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2022, 12:55 - 3 apr 2022, 13:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 9 Videogastroscop
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2022, 17:39
Data ultimilor modificări
11 mart 2022, 12:55
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21052264
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
15 apr 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 9 Videogastroscop CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model dispozitive.doc
Documentele la ofertă
Model de contract
22.02.22 17:47
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.02.22 17:47
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Ordinul 115 din 15_09_2021al Ministerului Finanțelor
22.02.22 17:47
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele Specificației de preț și Specificației tehnice
11.03.22 12:55
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
11.03.22 12:55
caiet de sarcini -final.signed.pdf caiet de sarcini -final.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
11.03.22 12:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 359 100 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări