Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 791 966,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2022, 18:30 - 26 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2022, 16:00 - 1 mart 2022, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hartie perforată (Repetat).
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ: Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite la concursul prin cererea ofertelor de preț Nr.ocds-b3wdp1-MD-1645459639630 din „21” februarie 2022, privind achiziționarea Hirtiei perforate, conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție privind achiziționarea hârtiei perforate, din motiv că suma propusă de ofertant depășește bugetul prevăzut pentru procedura dată.

Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
4 mart 2022, 11:15
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2022, 18:30
Data ultimilor modificări
4 mart 2022, 11:15
Achizitii.md ID
21052197
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hartie perforată
Buget: 791966.67 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.