1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2022 16:06
până la 23.02.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2022 17:00
până la 28.02.2022 11:30
3
Licitaţie
01.03.2022 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 38 866,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2022, 16:06 - 23 febr 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2022, 17:00 - 28 febr 2022, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea necesarului de rechizite de birou și plicuri pentru necesitățile Penitenciarului nr.9 - Pruncul pe perioada anului 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pruncul 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VADIM GUDAN
Telefonul de contact
079612911
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2022, 16:06
Data ultimilor modificări
23 febr 2022, 16:19
Achizitii.md ID
21052186
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
rechizite de birou
Buget: 38866.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț redactat rechezite de birou 200222.docx
Documentele la ofertă
-
21.02.22 16:06
rechizite de birou
Data:
23 febr 2022, 16:19
Subiectul întrebării:
A4 96file cu chenar
Întrebare:
Registre A4 96file cu chenar - incarcati v rog poze reale - nu se intelege ce avet nevoie
Răspuns (23 febr 2022, 16:37):
Deschideți va rog anunțul doc. se vede foarte bine pe poza adăugată în descriere
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".