1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2022 15:09
până la 04.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2022 10:00
până la 18.03.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 600 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2022, 15:09 - 4 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2022, 10:00 - 18 mart 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cerinţe specifice:
Eprubete Eppendorf pentru PCR să fie cu clapa capacului elastică şi urechiuşă mare.
Eprubetele să fie cu etichetă, cu căpac rotator. Prezentarea mostrelor este obligatorie.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dvornic Ludmila
Telefonul de contact
023524967
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2022, 14:16
Data ultimilor modificări
21 febr 2022, 15:09
Valoarea estimată (fără TVA)
2 600 MDL
Achizitii.md ID
21052158
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Durata contractului
21 mart 2022 14:32 - 30 dec 2022 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Eprubete vacuum din plastic cu anticoagulant 100 mkl CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
cerinte generale.docx
Specificaţie tehnică
cerinte
21.02.22 15:09
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.02.22 15:09
ds_bunuri_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
doc.standard
21.02.22 15:09
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
21.02.22 15:09
Documentele lotului
lista veselă şi articole de ustensilă.docx
lista veselă şi articole de ustensilă
21.02.22 15:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 3 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări