1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2022 15:48
până la 23.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2022 09:00
până la 26.02.2022 09:00
3
Licitaţie
28.02.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 301 400 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2022, 15:48 - 23 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2022, 9:00 - 26 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: 28 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transportare a elevilor pentru perioada martie –decembrie 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandra Rusu
Telefonul de contact
025424542
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2022, 15:43
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
301 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21052095
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Durata contractului
28 febr 2022 15:47 - 31 dec 2022 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transportare a elevilor CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standart servicii
18.02.22 15:48
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
-anunt_de_participare
18.02.22 15:48
graficul transport 2022.signed.pdf graficul transport 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Grafic
18.02.22 15:48
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.02.22 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IURCO ANDREI

Preţul ofertei: 301 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform H.G.nr.987 din 10.10.2018,p.34,inclusiv documentatia standart corespunde cerintelor inaintate de A.C.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări