1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2022 13:00
până la 23.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2022 10:00
până la 28.02.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 01.03.2022 13:55
până la 01.03.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2022, 13:00 - 23 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2022, 10:00 - 28 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: 1 mart 2022, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Proces-verbal cu privire la contravenţie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Croitoru Natalia
Telefonul de contact
022 252357
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2022, 12:37
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
22 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
112,50 MDL
Achizitii.md ID
21052060
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 mart 2022 12:52 - 30 dec 2022 12:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Proces-verbal cu privire la contravenţie. Tiparul în 2 culori pe hârtie auto-copiatoare de culoare albă, format A4. Să fie codificat printr-un cod de bare. Fiecare Proces-verbal cu privire la contravenţie are număr de înregistrare individual, începând cu MA nr.xxxxxxx1*. *numărul de ordine va fi remis la momentul încheierii contractului. Mostra va fi prezentată de către fiecare operator economic în termen de 5 zile de la termenul limită de depunere a ofertelor conform modelului existent. Modelul respectiv poate fi vizualizat la sediul Autorităţii Contractante. CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.02.22 13:00
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.02.22 13:00
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.02.22 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 18 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic

Preţul ofertei: 20 380 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Dintre operatorii economici calificaţi, acesta a propus preţul cel mai scăzut, oferta corespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 20 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări