1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2022 13:00
până la 23.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2022 10:00
până la 28.02.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 01.03.2022 13:37
până la 01.03.2022 13:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 375 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2022, 13:00 - 23 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2022, 10:00 - 28 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: 1 mart 2022, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fişă de evidenţă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Croitoru Natalia
Telefonul de contact
022 252357
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2022, 12:37
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
26 375 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
131,88 MDL
Achizitii.md ID
21052060
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 mart 2022 12:52 - 30 dec 2022 12:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fişă de evidenţă. Tiparul pe carton de tip „Alaska” sau echivalent cu densitatea min. 275 g/m². Fiecare fişă de evidenţă are număr de înregistrare individual, începând cu AB nr.xxxxxx3*. *numărul de ordine va fi remis la momentul încheierii contractului. Mostra va fi prezentată de către fiecare operator economic în termen de 5 zile de la termenul limită de punerea ofertelor conform modelului existent. Modelul respectiv poate fi vizualizat la sediul Autorităţii Contractante. CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 21100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.02.22 13:00
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.02.22 13:00
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.02.22 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 20 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 23 210 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preţul cel mai scăzut dintre operatorii economici calificaţi, oferta acestuia corespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări